anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 Hallo beste forumleden, Graag jullie onderbouwde meningen over mijn website: http://www.advertentieweb.net Misschien is het design nog niet top, maar hoe is de werking? Suggesties voor rubrieken etc zijn ook welkom. Alvast bedankt, Groeten, E-Lectric ps. Plaats gerust een advertentie! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 Een beetje kleur zou wonderen doen denk ik... Daarnaast vind ik het systeem niet zo lekker werken, ik vind het overzichtelijker als je eerst kiest of je wilt kopen of verkopen en daarna door de categoriën gaat bladeren (of een ad plaatsen). Daarnaast heb je dat lampje voor die advertenties ergens vandaan gejat (VBulletin forum), dat staat erg goedkoop... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 Waarom de reclame balk onderaan wit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 [quote:ddc9fd23cc="k_koen_k"]Waarom de reclame balk onderaan wit?[/quote:ddc9fd23cc] Omdat ie dat boven ook was voordat deze header erop kwam... Is me niet meer opgevallen :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen