anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 http://members.lycos.nl/stolze123 8) ff deze site checken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 Tja, wat valt er te checken eigenlijk? Erg (understatement) leeg en saai. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 [quote:6888597503="Bill Gates"]Tja, wat valt er te checken eigenlijk? Erg (understatement) leeg en saai.[/quote:6888597503] nu heb je dan toch gecheckt en een mening gegeven dus valt er wat te checken :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2002 van :: MSNtoolz.cjb.net en :: MSNtoolz.cjb.net de achtergrond v/d cellen: zijn aan de onderkant iets te donker het leest een stuk makkelijker als je of de tekst of de achtergrond iets lichter maakt. Als je de links ook in een tabel maakt wordt het misschien wat overzichtelijker suc6 verder! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 Ik zag een levens grote advertentie te voorschijnkomen. Heb meteen op alt+F4 gedrukt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 Saaie site, weinig informatie, weinig te doen. Niets is zelf gemaakt, ook de msn tools niet! En leuk dat je op mijn website bent geweest, maar dan hoeft je niet meteen te gaan spammen he! :evil: :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 [quote:faa5a95afe="E-Lectric"]Saaie site, weinig informatie, weinig te doen. Niets is zelf gemaakt, ook de msn tools niet! En leuk dat je op mijn website bent geweest, maar dan hoeft je niet meteen te gaan spammen he! :evil: :evil:[/quote:faa5a95afe] de tools heb ik wel zelfgemaakt!!!!! De site is ook zelfgemaakt!!!! dus ik weet niet hoor, maar hoe kom je daarbij dat ik de tools niet zelfgemaakt heb? download ze dan is lekker zelf, kan je het zelf zien!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 [quote:a277c1029c="ikbengoed"][quote:a277c1029c="E-Lectric"]Saaie site, weinig informatie, weinig te doen. Niets is zelf gemaakt, ook de msn tools niet! En leuk dat je op mijn website bent geweest, maar dan hoeft je niet meteen te gaan spammen he! :evil: :evil:[/quote:a277c1029c] de tools heb ik wel zelfgemaakt!!!!! De site is ook zelfgemaakt!!!! dus ik weet niet hoor, maar hoe kom je daarbij dat ik de tools niet zelfgemaakt heb? download ze dan is lekker zelf, kan je het zelf zien!![/quote:a277c1029c] oja??? vertel eens wat over een progameer taal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 [quote:36c25f7f77="music_freak"][quote:36c25f7f77="ikbengoed"][quote:36c25f7f77="E-Lectric"]Saaie site, weinig informatie, weinig te doen. Niets is zelf gemaakt, ook de msn tools niet! En leuk dat je op mijn website bent geweest, maar dan hoeft je niet meteen te gaan spammen he! :evil: :evil:[/quote:36c25f7f77] de tools heb ik wel zelfgemaakt!!!!! De site is ook zelfgemaakt!!!! dus ik weet niet hoor, maar hoe kom je daarbij dat ik de tools niet zelfgemaakt heb? download ze dan is lekker zelf, kan je het zelf zien!![/quote:36c25f7f77] oja??? vertel eens wat over een progameer taal[/quote:36c25f7f77] Visual basic, tja, wat moet ik erover vertellen, nou oké, hoe je een MSN add-on maakt: dit bij general: [code:1:36c25f7f77] Dim MsnApp As IMessengerApp Public WithEvents Msn As MsgrObject [/code:1:36c25f7f77] en dan dit in form_load: [code:1:36c25f7f77] Set Msn = New MsgrObject Dim objMsn As New MsgrObject Set MsnApp = CreateObject("Messenger.MessengerApp") [/code:1:36c25f7f77] Dat is hoe je een MSN add-on maakt en dan kan je ook nog status veranderen: Msn.LocalState = MSTATE_INVISIBLE = voor offline te lijken Msn.LocalState = MSTATE_BUSY = dan heb je het druk Msn.LocalState = MSTATE_AWAY = dan ben je weg enz. enz. voor nickname flood: [code:1:36c25f7f77] Private Sub command1_Click() MSN.LocalState = MSTATE_ONLINE MSN.LocalState = MSTATE_INVISIBLE MSN.LocalState = MSTATE_ONLINE MSN.LocalState = MSTATE_INVISIBLE MSN.LocalState = MSTATE_ONLINE MSN.LocalState = MSTATE_INVISIBLE MSN.LocalState = MSTATE_ONLINE MSN.LocalState = MSTATE_INVISIBLE MSN.LocalState = MSTATE_ONLINE MSN.LocalState = MSTATE_INVISIBLE MSN.LocalState = MSTATE_ONLINE End Sub [/code:1:36c25f7f77] [b:36c25f7f77] ik geef hier een hele tut maar dat maak nie uit [/b:36c25f7f77] laat je current nickname zien: zet dees in form load en maak een textbox aan: [code:1:36c25f7f77] Text1.Text = MsnObj.LocalFriendlyName [/code:1:36c25f7f77] maar hier moet je volgens mij weer andere declaraties doen poehpoeh, wat een typwerk allemaal maaja, ik ken nog meer codes geven en alles dus als je ze wilt mot je het maar zeggen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 Tiens, heb je vorige keer deze site ook al niet laten checken? en is er toen geen slot op gegaan omdat er eigenlijk illegale software opstaat om mensen hun msn te hacken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 [quote:9967980f20="Young Crazy Fool"]Tiens, heb je vorige keer deze site ook al niet laten checken? en is er toen geen slot op gegaan omdat er eigenlijk illegale software opstaat om mensen hun msn te hacken?[/quote:9967980f20] het gaat om de layout , niet om de inhoud. het is toch site check? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 ik begrijp zelf bijna nix van die taal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 by the way ik vind je site heeeeeeeeeeel erg saai Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 [quote:7140b68561="Young Crazy Fool"]Tiens, heb je vorige keer deze site ook al niet laten checken? en is er toen geen slot op gegaan omdat er eigenlijk illegale software opstaat om mensen hun msn te hacken?[/quote:7140b68561]Inderdaad, ik heb het nog eens nagezocht en dat was inderdaad waar. [quote:7140b68561="ikbengoed"]het gaat om de layout , niet om de inhoud. het is toch site check?[/quote:7140b68561]Nee, op die manier zou je dus ook een dikke warez site mogen laten checken... En dat mag ook niet en dit dus ook niet. Je kunt dus in je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?p=371806]oude[/url] topic vinden waarom ook deze op slot gaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen