Ga naar inhoud

Sitecheck

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c22eb21659="Dilbert"]Waar heb je nu de meeste tijd aan besteed? > De kip? D.[/quote:c22eb21659] Waar slaat die opmerking op? Heb ik hier iets aan? Katrien bedankt voor je (zinnige) antwoord. Blauw is idd de kleur van de marktkraam. Er komen nog andere foto's. Ik heb wel zitten denken aan een achtergrond, maar wordt het dan niet te druk?
Link naar reactie
Ik vind het een beetje zonde van de ongebruikte ruimte. Bv bij 'Nieuws' heb je tekst staan met rechts ervan een hele strook wit. Dit brengt het geheel een beetje uit evenwicht. Zeker als je ziet dat bij 'informatie' dit niet het geval is. Je foto's zijn ook te groot. Neem nu bijvoorbeeld kipballetje. De foto wordt getoond in een grootte van 160 x 120 pixels maar is in werkelijkheid 640 x 480 pixels groot. Dit betekent een grootte van 193 Kb. Ik heb die foto gedownload en verkleint naar 160 x 120 pixels en dan zo opgeslagen en nu is hij nog 17 Kb groot. Dus neem effe je tijd en verklein al je foto's en je pagina zal veel sneller laden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...