Ga naar inhoud

link webcam op mijn homepage..hoe??

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi Rabbit, "hoe voorkom ik dat ik buitenspel sta tijdens het [b:4a8aef1caa]voetballen[/b:4a8aef1caa]? Heb diverse [b:4a8aef1caa]basketbalboekjes[/b:4a8aef1caa] gelezen, maar kwam het niet tegen".. Kortom: zet uw fiets daar waar u wezen moet. Het zetten van webcambeelden op een website heeft bijzonder weing met HTML te maken.(wel iets natuurlijk) Verdiep je er eens wat meer in en als je een specifiek probleem tegenkomt -niet hoe doe ik dat - stel je maar weer eens een vraag.
Link naar reactie
[quote:648c6aea21="Venzent"][quote:648c6aea21="Wiep Corbier"]Hoi Rabbit, Kortom: zet uw fiets daar waar u wezen moet. [/quote:648c6aea21] Het moet zijn: zet uw fiets waar u ZIJN moet, wezen zijn kinderen zonder ouders.[/quote:648c6aea21] Jammer dat je een beknopt woordenboek hebt. Wel eens gehoord van de volgende zinnen: bent u wezen vissen? of: In wezen bent u een grote zeurpiet? of: wij zijn daar wezen kijken. of: de getuigen wezen de verdachte aan? of: mijn hele wezen staat dit tegen of: wat is dat beest een vreemd wezen Algemeen schooltje gevolgd?
Link naar reactie
[quote:edab562db3="Wiep Corbier"][quote:edab562db3="Venzent"][quote:edab562db3="Wiep Corbier"]Hoi Rabbit, Kortom: zet uw fiets daar waar u wezen moet. [/quote:edab562db3] Het moet zijn: zet uw fiets waar u ZIJN moet, wezen zijn kinderen zonder ouders.[/quote:edab562db3] Jammer dat je een beknopt woordenboek hebt. Wel eens gehoord van de volgende zinnen: bent u wezen vissen? of: In wezen bent u een grote zeurpiet? of: wij zijn daar wezen kijken. Algemeen schooltje gevolgd?[/quote:edab562db3] Bent u wezen vissen is goed, aangezien dit in de VV tijd is, echter wezen in de tegenwoordige of toekomstige tijd kan niet als het een vervoegsel is van zijn. In wezen bent u een grote zeurpiet is ook goed, wezen is in dit geval niet het vervoegsel van zijn, want dat is in deze zin bent. wij zijn daar wezen kijken is wederom VV tijd..... Zie je wel dat je het kan :-) Waar het om gaat is dat de persoon in kwestie een vraag heeft, hij heeft de (naar zijn idee) nodige boeken gelezen waarna hij afgebekt wordt. Een antwoord met de verwijzing naar de juiste boeken, of een uitleg waarom HTML-boeken daar niet geschikt voor zijn, was aanzienlijk vriendelijker en hulpvaardiger overgekomen. Maar het valt me hoop dat je bepaalde vragen zeer sarcastisch beantwoord op het persoonlijke vlak, vandaar mijn reactie, jij weet ook niet alles, zeker niet de opleiding die ik gevolgd heb.
Link naar reactie
Na je stukkie te hebben gelezen kan ik niet anders zeggen dan te begrijpen wat je bedoelt. Echter als ik bij de dealer van mijn auto kom, en ik vraag hem iets dan kan dat voor hem zeer dom overkomen, echter ik heb de ballen verstand van auto´s. Als iemand iets niet snapt, moet je je niet afvragen of hij wel slim genoeg is, je moet je afvragen of je het zelf goed hebt uitgelegd. Hij had boeken gelezen over HTML, dus lui is hij niet, hij zoekt alleen op de verkeerde plek, DAT moet hem goed uitgelegd worden, zoals mijn reactie "zoek eens op internet naar "upload+webcam+website"" We zijn hier om elkaar te helpen, niet om de woordenschat of opleiding van een ander in twijfel te trekken. Einde discussie ??? :wink:
Link naar reactie
Goed dan: Welke webcam heb je? Welke software zit erbij? Welke versie? Lijken domme vragen maar misschien zit hier iemand die precies hetzelfde heeft als jij hebt en zijn we in 10 minuten klaar. Wat geeft de software/hardwarefabrikant aan om je livebeelden op het web te zetten. = wat staat er in de help. Wat heb je tot nu kunnen bereiken, en waar zit volgens jou de fout in je HTML. Wat heb je er nu staan (in je html-file) en waarom lukt het dan niet denk jij? Laat eens zien.... kortom: ik kan niets met je oorspronkelijke vraag.
Link naar reactie
[quote:af6cb085c9="Bill Gates"]On-topic please. Daarnaast heb ik voor jullie beiden heb ik een stukje uit de FAQ: [quote:af6cb085c9]Niet iedereen is even goed in de Nederlandse taal. Val dus niet over elke spel- of stijlfout in een bericht.[/quote:af6cb085c9][/quote:af6cb085c9] Doe ik ook niet. Anders was ik wel over diezelfde FAQ begonnen, want daar staan ook enkele spel- en stijlfoutjes in.. :wink: :wink: Oké, terug naar het onderwerp. Meneer rabbit9960 is aan zet.
Link naar reactie
En om het helemaal kompleet te krijgen hier wat links waar software gedowload kan worden om je webcam images te uploaden naar je site, de laatste link beschrijft hoe 1 en ander werkt met betrekking tot het uploaden naar je site van de images in het algemeen. http://www.coffeecup.com/webcam/ http://www.webcam-control-center.com/ http://www.snipples.com/spycast/ http://logiware.de/webcamspy/en/ http://www.zdnet.com/products/stories/reviews/0,4161,914243,00.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...