anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 ik heb mijn website, www.pc-faq.nl bijna af, (nog niet helemaal ;) ) nou wil ik meer bezoekers, hoe doe ik dat precies, wat is het beste, ik ben al bij search engines aangemeld, nu de rest, wie, wat, en waar? wat is het beste? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Goede content, als dat er is, komt de rest vanzelf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Ja kijk, neem nou [url=http://home.hccnet.nl/h.vosman/netwerk7.htm]Hans Vosman[/url] die betaalt lekker. Wat schuif jij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 ik neem aan dat ik jullie advies op moet vangen als: bezoekers trekken heeft geen zin, die komen vanzelf als de inhoud van de pagina goed is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 waarom zouden bezoekers anders komen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 [quote:dd831d27ea="Leonarduz"]bezoekers trekken heeft geen zin, die komen vanzelf als de inhoud van de pagina goed is[/quote:dd831d27ea] Maar of de pagina goed is kunnen ze pas weten als ze er geweest zijn... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 En om je inhoud geloofwaardig te houden, zou ik je willen wijzen op het [url=http://www.vandale.nl/NASApp/cs/ContentServer?pagename=OpenMarket/Xcelerate/Preview&c=Page&cid=968252413633&pubidtaalweb=965311137745&MenuType=werk] volgende.[/url]. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Je hebt je nu aangemeldt bij www.trafficbeamer.com Deze dienst geeft je waarschijnlijk wel wat meer bezoekers. Bedenk wel dat veel internetters die jouw site als pop-up zien verschijnen tijdens een bezoek aan een andere website, het geopende venster wegklikken zonder jouw site te bekijken. Daarnaast zullen bezoekers van je site het waarschijnlijk irritant vinden als ze een pop-up zien verschijnen bij een bezoek aan je site :wink: vr.gr. smeenk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 [quote:ede585a727="Boei"][quote:ede585a727="Leonarduz"]bezoekers trekken heeft geen zin, die komen vanzelf als de inhoud van de pagina goed is[/quote:ede585a727] Maar of de pagina goed is kunnen ze pas weten als ze er geweest zijn... :wink:[/quote:ede585a727] wat zegt men hier dan op? trouwens: spelling boeit me niet, daar kijkt men wel langsop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 Dat spelling jou niet boeit, anderen boeit dat wel. Een foutloze site m.b.t. de spelling is eigenlijk al een stukje PR. Veel fouten in een site staat gewoon niet professioneel en wat is nu de moeite om de fouten eruit te halen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 [quote:f47b8ff733="Leonarduz"]langsop[/quote:f47b8ff733]Dat is ook geen Nederlands ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 [quote:ad70f746e4="Bill Gates"][quote:ad70f746e4="Leonarduz"]langsop[/quote:ad70f746e4]Dat is ook geen Nederlands ;)[/quote:ad70f746e4] ...al is een spellingsfoutje op een site veel erger dan in een post... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2002 FF tussendoor; ik heb het idee dat Leonarduz meer kickt op een groot aantal bezoekers dan op een goede site. Leo, een hoop bezoekers wil niet zeggen dat je een goede site hebt. D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2002 Er staat nog vrijwel niets in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 ik weet het :wink: iedereen gek maken in een chatbox met jou link :wink: zo krijg je trouwens ook hackers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2002 Als de inhoud echt goed is, kan je proberen een lokale krant te interesseren voor je site. Deze kan dan een artikel wijden aan je site. Dit heeft bij een kennis van mij het bezoekers-aantal verdrievoudigd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2002 Misschien is een mogelijk om te zorgen dat uw link word op genomen bij anderre parners en de startpagina' s. Suc6. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2002 of net zo doen als de heer boven mij. overal te pas en te onpas je site spammen en een link opnemen in je footer op verschillende fora.. Niet dat je er wat mee opschiet natuurlijk, maar het zal het tellertje zeker doen stijgen.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen