anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Hoe kan ik van een website een foto laten afdrukken. Rechtstreeks vanaf de pagina en ALLEEN de afbeelding. Het liefst nog door op de foto te klikken. Hij staat in een frame. Kan ik evt ook alleen die frame-pagina ***.html afdrukken ?. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Koppel aan de foto een popup venster. Zet daarin een apart document met alleen de foto. Voor 1 foto is dat goed te doen. Voor 10 ook. Voor nog meer is een javascript handig. Olaf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Als de afbeelding toch al in een frame staat kun je dit frame afdrukken. Plaats in het ene frame[code:1:fd492cde80]parent.naamvanhetandereframe.focus(); parent.naamvanhetandereframe.print(); [/code:1:fd492cde80] Dit wordt niet ondersteund door alle browsers, JavaScript 1.2 moet ondersteund worden. Maar gelukkig ondersteund het merendeel dit. I.p.v. 'parent' moet je misschien 'top' gebruiken, maar dit is afhankelijk van de opbouw van je pagina's. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Ik ga dit laatste even proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Gelukt !!. Heel erg bedankt!. :D :D :D :D :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen