anoniem Geplaatst: 30 juli 2002 Delen Geplaatst: 30 juli 2002 Ik wil de site [url]http://nathaliestas.cjb.net[/url] volledig in flash maken nu dat maken is geen probleem maar zal ik dan met php moeten gaan werken of kan ik verder met html ??? want er staat een gastenboek op en een verzendings formulier (onder webmaster) .... is zo iets volledig te maken in flash of zal ik deze appart in een venster moeten laten openen ?????????????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 je kan kiezen... wat je best doet is je gastenboek ofwel in een nieuw venster ofwel in een tabel of frame openen. en nog ff toevoegen ja kan dat in flash maken die dingen maar dat is niet zo eenvoudig. Er staan denk in voorbeelden in flash 5. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 wat is daar nu weer niet eenvoudig aan? het is even eenvoudig als een htmlformulier en de afhandeling gaat hetzelfde. Je hebt dus nog een serverside script nodig die de verstuurde gegevens verwerkt en doorstuurt. Daar kun je elk mailform script voor gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2002 Ik heb dus even al een (experimenteel) layout gemaakt voor de site , hij staat voor te testen op [url]http://kenny86.web1000.com[/url] Maar ik heb een probleem, zoals je ziet is er bij de foto nog een stuk van de witte kader te zien .... en deze zou ik weg willen, nu heb ik met photoshop 7 deze uitgeknip langs het lichaam af, maar als ik deze dan plak in flash of een ander programma heb ik nog steeds die witte kader ! Doe ik mischien iets fout ,gaat dit niet of is er een ander programma voor ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2002 tis leuk en duidelijk!! alleen de knoppen bij foto's vind ik niet zo mooi. (next, back) en ook die back springt er uit en next niet. Misschien is da de bedoeling weet het niet... ah en voor die foto. in Image styler kan je bv de achtergrond doorzichtig maken door de functie 'build alpha from image' te gebruiken. Dus ik veronderstel dat er in photoshop ook zoiets zit. er zal hier wel iemand zijn die dat weet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 [off-topic] Die foto's beschermen heeft geen zin... Je kan heel makkelijk die foto's alsnog [url=http://users.skynet.be/fa113460/natje3.JPG]opvragen[/url], en als dat niet zou lukken dan kan je altijd nog een printscreen doen... [/off-topic] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 Ja dat is waar maar de mensen die mijn zus kent en maten van mij hebben nog een lager PC IQ als ik , die zullen dat nooit vinden hoor :-p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 [quote:4b310390df="Kenny86"]Ja dat is waar maar de mensen die mijn zus kent en maten van mij hebben nog een lager PC IQ als ik , die zullen dat nooit vinden hoor :-p[/quote:4b310390df] Het print screen knopje is niet zo moeilijk te vinden hoor. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 ja maar weten ze dan wat dat betekent ??? :-p als ze nog niet eens plakken en kopieren kennen :-D (echt waar) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 [quote:68cea7a140="Kenny86"]ja maar weten ze dan wat dat betekent ??? :-p als ze nog niet eens plakken en kopieren kennen :-D (echt waar)[/quote:68cea7a140] LOL, ok, you win! :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen