anoniem Geplaatst: 30 juli 2002 Delen Geplaatst: 30 juli 2002 Ik heb een site opgebouwd met behulp van tabellen. Een voorbeeld is te zien op http://62.238.224.118/nieuwsite/index.html Nu is het probleem dat mijn logs en het forum automatisch in een nieuwe html file gegenereerd worden. Is het mogelijk om deze sites te integreren in mijn tabel? Ik heb de server thuis staan dus er kan wat met server side scripting gedaan worden maar de mogelijkheden die ik ken zijn daar niet toerijkend voor. Iemand een oplossing voor dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2002 Je zou een iframe tag kunnen gebruiken. <iframe src="bla.html" width="###" height="###" frameborder="0" name="iframename"></iframe> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2002 Yes Yes Yes, het werkt. Waarom staat dat niet duidelijker op die html sites? Het is nog makkelijker dan ik dacht. Nogmaals: Thankz! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2002 Hier lees je hoe het hoort: www.w3c.org Informatie over elke tag en bijbehorende attributes en veel meer: www.w3schools.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen