anoniem Geplaatst: 26 juli 2002 Delen Geplaatst: 26 juli 2002 Hallo, Ik ben bezig om een site te maken met tabellen, maar nu wil ik (natuurlijk) op iedere pagina dezelfde tabelgrootte. En als de pagina dan langer is een scrollbar in de tabel.. iemand enig idee hoe dit moet? BVD Niek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2002 Jawel, want als wij willen weten hoe iets werkt, lezen we altijd eerst even wat er in de handleiding/cursus staat. Een prima manier om ergens achter te komen. En als je een aantal gelijke pagina's wilt hebben: wel eens van kopiëren gehoord? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2002 Een ouwe rot ben je zeker ja... beetje zitten te zeiken om niks... Ikvraag gewoon iets, wat op een forum hoort en dan begin jij over een cursus/handleiding... waar het niet in staat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2002 hij bedoelt waarschijnlijk dat je zelf eerst wat moet rondzoeken. omdat je daar veel meer van leert, dan dat er iemand op dit forum gewoon even de broncode post... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2002 [quote:a1c9194a7e="NiekOnline"]Een ouwe rot ben je zeker ja... beetje zitten te zeiken om niks... Ikvraag gewoon iets, wat op een forum hoort en dan begin jij over een cursus/handleiding... waar het niet in staat...[/quote:a1c9194a7e] Wedden van wel? Dit soort vragen valt in de categorie; 'ik ben zelf te lui om het op te zoeken'. Vandaar mijn antwoord in die vorm. Zie regel 3 van 'Lees dit eerst' Ik heb overigens ook direct je al je vraag beantwoord: kopiëren. En een scrollbar verschijnt automatisch...dat had je kunnen weten als je.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2002 right... http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=59999 en dan vooral punt 3. Als je hierop gewezen wordt moet je vooral zo reageren. NIET DUS. maar zoek eens op [b:8c22a040cd]iframe[/b:8c22a040cd] zou ik zeggen... t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen