anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Delen Geplaatst: 23 juli 2002 Heeft iemand enig idee hoe ik dmv CSS [u:4465251173]alle[/u:4465251173] textarea's en textfields op mijn (PHP)website een bepaalde opmaak kan geven? Ik hoop dat iemand mij kan helpen of ff een link kan geven! Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 textarea, input { welke stijl dan ook } gewoon dat op elke pagina opnemen in je stylesheet. Het is helaas niet mogelijk om alleen de inputs van het type 'text' mee te nemen. Dus alle soorten inputs (radio/checkbuttons, knoppen) krijgen deze stijl. Dit is niet te voorkomen, tenzij je voor elke textfield een aparte class maakt, maar dan moet je die class dus specifiek oproepen bij elk textfield. In css2 en toekomstige browsers wordt het ook mogelijk een onderscheid te maken tussen de verschillende type's.. maar nu nog niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 You're the best.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 En hoe doen we ditzelfde dan met dropdownlijsten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 ahh dat wordt al lastiger. door ook nog select op te nemen.. textarea, input, select { } maar daarvan kun je lang niet alles aanpassen, omdat ieder browsermerk dat weer op een eigen manier aanpakt. Het zijn voornamelijk de kleuren en letterypen enz. die je kunt aanpassen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 ok... Bedankt.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 De form, ipnut en textarea lijken te werken. Maar select doet helemaal niets... Enig idee hoe dit kan? Dit is wat ik in mijn CSS-bestand heb gezet om de textvelden end op te maken: form, input, textarea, select { font-family: verdana, helvetica, sans-serif; font-size: 11px; } Wederom alvast bedankt! :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 hmm bij mij werkt dat wel hoor.. zet anders ook option in het rijtje form, input, textarea, select En een kleurtje in de stijl, zodat je het makkelijk kan controleren.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2002 Het werkt hoor! was alleen nie zo handig om ff op F5 of vernieuwen te druken, dus dan zie je t niet he? Bedankt voor al je hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen