anoniem Geplaatst: 22 juli 2002 Delen Geplaatst: 22 juli 2002 hey! kan iemand me helpen. als ik een filmpje van een paar mb op mijn site upload, dan krijgen mijn bezoekers steeds stotterende beelden. Kan iemand me helpen wat ik moet veranderen om het bufferen te verbeteren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2002 Ligt het niet gewoon aan de upload snelheid van de server of de download snelheid van de bezoekers, want een filmpje bekijken met een 56K modem lukt nog steeds niet echt goed. Als je een gratis server hebt kan het daar ook aan liggen want die haalt volgens mij geen upload van 100kbps wat toch wel nodig is voor fatsoenlijke streaming video. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2002 dus er valt niks aan te doen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2002 [quote:ac0de47069="dRuppelZz"]dus er valt niks aan te doen????[/quote:ac0de47069]Tuurlijk wel, je filmpjes kleiner maken of andere host nemen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2002 tips voor een andere host... enkele mb is al wel klein... ??? tips??? ik zit nu bij tripod? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen