anoniem Geplaatst: 15 juli 2002 Delen Geplaatst: 15 juli 2002 :-? Ik wou een muziekje bij het openen van mijn web. Mp3 lukt niet, WAV is te groot, WMA is alleen bij mij te horen, niet bij anderen. In welke indeling lukt dat dan wel? En hoe converteer ik? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2002 Volgens mij heb je het antwoord zelf al gegeven in Anders (Software) bij je topic mp3/wav > midi... Maar goed, midi lukt ook, al moet mp3 het ook doen. Maar een progje om wav om te zetten naar midi vind je dus hier: [url]http://www.pluto.dti.ne.jp/~araki/amazingmidi/index.html[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2002 je zou een klein "flash playertje" kunnen plakken in je website. Daar speel je lekker je mp3 in af. En als je er nog een "stop music" knop in maakt maak je mensen zoals ik heeeeeel gelukkig. Weet je zeker dat je muziek op je site wil? Ik gruwel bij de gedachte aan die hetnet/clubs midi-deuntjes.... grtzz t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2002 volgende nummer van cre@ate online, the sound issue. Verantwoord gebruik van geluid op internet. Bij uitreikingen van een aantal webawards werden de interactiviteitsawards niet uitgereikt. Waarom niet? Om dat geen van de inzenders goed gebruik had gemaakt van geluid op zijn site. Altijd het verloren kindje op internet. Jammer is dat op dit moment de bandbreedte nog niet breed genoeg is, je daardoor kleinere zichzelf herhalende geluidjes moet nemen, waardoor het iritant wordt. Nietemin kan geluid, mits goed ingezet, een waardevolle toevoeging zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2002 quite true; ik denk hierbij aan de oude balthazer website; die was echt retegoed... t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen