anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Even voordat ik weer een hooghartig antwoord krijg... IK HEB ALLES AFGEZOCHT VOORDAT IK DEZE VRAAG STEL... :-? Nu even mijn probleem: Op mijn website heb ik zo'n midi-spelertje (met embed). Nu is deze wel te zien in IE5, maar niet in IE6 terwijl dat wel de bedoeling is. Ik heb me suf gezocht, maar ik weet geen oplossing hiervoor. Is er misschien iemand die dit weet, of is het weer een bug in IE6. Ik draai trouwens onder Win XP Home... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Altijd handig als je er een link bij geeft, dan hoeven wij niet in onze glazen bol te kijken ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Sorry Bill... was ik even helemaal vergeten... http://www.jelle.tomaatnet.nl op deze site staat dus een 'player' en die zie ik niet in IE6, maar wel in IE5... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 Ik zie hem wel in IE6, dus ik denk dat het aan je instellingen ligt (geen idee welke)... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 ok... bedankt Bill... Nu moet ik me dan maar eens door het oerwoud van instellingen worstellen. :evil: Als iemand hier iets meer van weet, dan hou ik me aanbevolen. :roll: Nogmaals bedankt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 bij IE5 zie ik hem wel maar een probleempje als ik op het vierkantje druk dan is ut toch logisch dat de muziek stop?? maar bij jou blijft ie gewoon door spelen :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2002 oeps... :oops: tja... dus nog een foutje... de bedoeling is eigenlijk dat iedere keer dat je op de site komt een ander muziekje draait... :lol: En ik hoor van iedereen dat ze 'm kunnen zien..... maar ik niet!!!! dus kan ik de werking niet goed controleren... Ik blijf voorlopig ff zoeken naar de instellingen... foutje probeer ik trouwens asap te verhelpen... :oops: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen