anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Delen Geplaatst: 27 juni 2002 He, ik heb flash 5/mx al aardig in de gaten, maar ik snap nog niet hoe ik een knop de opdracht kan geven een bepaalde scene te openen [zodat ik het idee krijg van een website]. Kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen. Of heeft iemand een ander idee hoe ik een knop kan maken die de zelfde opdracht heeft als in html een knopje>? Sutekh Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 sorry op dit moment kan ik je geen uitleg geven, maar wel een paar sites waar je misschien voorbeelden kunt downloaden. en misshcien wel antwoord kan krijgen op je vraag. [url]www.flashkit.com[/url] [url]www.flashfreaks.com[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Je kan dat ongetwijfeld terugvinden op www.webmonkey.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 check www.actionscript.org zeer goede site! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen