anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Ja hoor het is dan zo ver, ik ga ook eens een websitje maken. Nu zit ik met het volgende probleem; 4 frames, en in vanuit een link in een frame wil ik drie frames tegelijk verversen (taal omschakelen van Nederlands naar Engels). Ik heb geprobeert om alle 'href's achter elkaar te zetten, maar dit wekt dus niet. Ook wil ik niet zo'n enge :evil: pagina waar je eerst je taal moet kiezen. Is er misschien iemand die mij op weg kan helpen met dit probleempje??? :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Wat is er eng aan om eerst een taal te laten kiezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 hij heeft gelijk en ik zou ook zoiets willen weten maar neit voor taal maar iets anders namelijk je klikt bv op de ene frame op platstation, dan wil ik graag dat er op de andere frame de games komen, lijkt me wel cool Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Gebruik de search eens zou ik zo zeggen... http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=55797&highlight=frames Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen