anoniem Geplaatst: 23 juni 2002 Delen Geplaatst: 23 juni 2002 hoi, ik zou graag een gastenboek maken met frontpage . want die sites waar je er een krijgt daar kan je niet mee doen wat je wilt. dus ik heb via nieuwe pagina=> gastenboek zo een voorbeeld van een gastenboek waar de mensen iets kunnen schrijven. maar als ik het test komt er te staan pagina niet gevonden en ik heb de html aangemaakt waar hij alles van in het formulier moet naar heen sturen en het klopt ook in de formulier eigenschappen.... Kan iemand mij helpen??? Of bestaad er hier een tutorial voor ???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2002 Wat zegt de helpfile van FP? P.S. je website (profiel) gaat naar een errug vage site. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2002 JA ik heb er nog eens over nagedacht en ik heb maar een gastenboek bij koekjes.nl aangemaakt. en nu heb ik ook een verzendings formulier gemaakt voor als er probs zijn ofzo. dat de bezoekers dat kunnen sturen via de site naar mij mail adres. ik heb de handleiding bekeken en heb bij eigenschappen van formulieren veld mij mail adres getypd en de nodige opties zoals onderwerp enz er bij gezet . nu load ik de site up en wat doet die als ik "opmerking verzenden" klik THIS PAGE CAN NOT ME DISPLAYED !!!! ik dacht dat de knop "opmerking verzenden" fout was dus heb ik daarbij een mailto:k.stas@skynet.be erbij gezet . NU dat gaat OOK niet weer het zelfde probleem !!! ik word er zot van ! wat doe ik nu fout ik heb alles 3 x dubbel checkt !! kan iemand me helpen plz :cry: ............ [url]http://nathaliestas.cjb.net[/url] ( op de site op webmaster klikken ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 nou.... ik denk dat: [code:1:7414a9cfae] <form action="--WEBBOT-SELF--" method="POST" name="opmerkingen"> <!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE" S-Email-Address="k.stas@skynet.be" B-Email-Label-Fields="TRUE" S-Builtin-Fields --> [/code:1:7414a9cfae] en: [code:1:7414a9cfae] <a href="mailto:k.stas@skynet.be"><input type="submit" value="Opmerkingen verzenden"></a> <input type="reset" value="Formulier wissen"> [/code:1:7414a9cfae] niet echt zullen werken: 1. web1000 ondersteund geen frontpage crap> uit de FAQ: [i:7414a9cfae]We do not support FrontPage Extensions or publishing at this time. [/i:7414a9cfae] 2.en als je nu eens: form action="mailto:k.stas@skynet.be" doet? t. ps een cursus html doet ook wonderen.... ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 ja dat ga ik een saan beginnen te werken aan html .... maar waar moet ik form action="mailto:k.stas@skynet.be" zetten in de html code van die site :-? maar deze web1000 is de beste die ik nu nog gevonden heb op al de rest zit ofwel reclame of ondersteund geenf ftp. Ik zal dan ook al maar gaan zoeken achter een betere provider zeker ..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 [quote:9b5c4c03d7="Kenny86"]ja dat ga ik een saan beginnen te werken aan html .... maar waar moet ik form action="mailto:k.stas@skynet.be" zetten in de html code van die site :-? [/quote:9b5c4c03d7] Hier: [code:1:9b5c4c03d7] <form action="mailto:k.stas@skynet.be" method="POST" name="opmerkingen">[/code:1:9b5c4c03d7] I.p.v.: [code:1:9b5c4c03d7]<form action="--WEBBOT-SELF--" method="POST" name="opmerkingen">[/code:1:9b5c4c03d7] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2002 [quote:4131cce3c8="teacher"]ps een cursus html doet ook wonderen.... ;)[/quote:4131cce3c8] Als hij dan toch een cursus HTML doet kan 'ie er meteen wel ff een cursusje Nederlands bij nemen :) . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 zeg me dan eens waar een GOEDE start curcus is in nederlands ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Wat? [url=http://www.vandale.nl]Nederlands[/url] of [url=http://html.op-het.net]HTML[/url]? ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen