anoniem Geplaatst: 17 juni 2002 Delen Geplaatst: 17 juni 2002 Ik heb met Frontpage een site gemaakt en zal die graga op het web willen plaaten maar ik heb geen zin om alle bestanden te moeten uploaden is er geen web hosting die gewoon alles ineens vanaf je frontpage kan uploaden? Groeten Marnix Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2002 http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=nl&q=%27free+frontpage+hosting en hoezo wil je niet uploaden zonder frontpage? heb je FTP angst ofzo? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2002 Dan upload je de map waar ze allemaal instaan. lui figuur. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2002 maar ik ben nog maar een beginner :P en ben dus nog een beetje aan het uitproberen en dan is het erg onhandig om zoals bij tripod alle bestanden een voor 1 te moeten uploaden groeten marnix Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2002 dat zeg ik toch? dan klik je de map aan en sleept die naar je provider.... hoef je dus niet één voor één je bestanden te uploaden. computers zijn er voor je gemak hoor :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2002 Zit er in FP niet een standaard FTP prog? Anders gewoon via MSIE uploaden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2002 Zit er in FP niet een standaard FTP prog? Ja, maar daar gaat het niet over.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen