anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Op mijn site wil ik graag een ronddraaiende animated gif hebben. Het moet een heel eenvoudige gif zijn, bestaande uit de letters J en I. De letterkleur is rood en de achtergrond zwart. Ongeveer een vierkante centimeter groot. Mooi zou zijn dat het tevens een hyperlink is. De mooiste komt op mijn site en de hyperlink zal naar jouw homepage leiden, én je hebt eeuwige roem. Wie wil dit voor mij maken? [i:97a22e4410]ps. kan deze vraag door de beugel.....denk het wel, ik help zelf zoveel forumbezoekers....[/i:97a22e4410] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Wat jij nodig hebt is Xara3D. Versie 1 zat gratis op een cdrom van de PCM een hele tijd terug alweer. Het is een heel simpel programma dat alleen maar kan wat jij wil. Ik heb hem even op mijn site gezet. Je kunt hem [url=http://members.lycos.nl/almenak/files/Xara3Din.exe]hier[/url] downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 perfect VRIEND!!! Het werkt al. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Wiep, je moet dat ding wel wat kleiner maken, hij is nu een kwart MB, is wat zwaar voor een ani gif op een website... :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Je bedoelt voor mensen met een telefoonlijn? Want ik heb nergens last van natuurlijk :D Ik zal ff kijken, ik gebruik dit programma voor het eerst en AL 5 minuten :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Hij ziet er wel leuk uit zo :) Handig programmatje toch? Ik heb versie 4 intussen, maar die is niet gratis. [img:95b7ffde41]http://212.120.108.145/ji/IMAGES/jiLOGO.GIF[/img:95b7ffde41] EDIT: Sooo hij is hier ineens een heel stuk groter dan op je site..... Je moet hem wel ff verkleinen. Dat doe je door het scherm van het programma te verkleinen. Dat had ik ook niet direct in de gaten.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Oké, hij is nu 26.7 kb Mooi man...dan kan ik nu verder met ASP in IFrames.... Je blijft bezig met een site, maar met een beetje hulp van jullie gaat het toch lekker rap. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 En toch mag deze vraag eigenlijk niet, je moet niet vragen om zo'n animatie, maar met welk programma je zoiets kan maken. En dan hoort de vraag zelfs in het Grafische forum. Dat je zelf veel mensen helpt betekend echt niet dat je je niet aan de regels hoeft te houden hoor... Anyways, je bent al geholpen, maar toch doe ik hem op slot wegens het overtreden van de regels ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen