anoniem Geplaatst: 13 juni 2002 Delen Geplaatst: 13 juni 2002 De mogelijkheden die Fireworks 4 biedt mbt popupmenu's zijn wel makkelijk. Maar nu heb ik een website met een linkerframe en rechterframe. In het linkerframe heb ik een menu gemaakt, het rechterframe is voro de content. Echter, het popupmenu blijft 'gevangen' in het linkerframe, terwijl ik graag wil dat ie netjes naar rechts klapt. Hoe kan ik in F-works (evt met Dreamweaver) aangeven dat ie 'm ' over de frames heen' moet projecteren? Het gaat wel goed als ik ipv frames layout-tables gebruik, alleen dan scrollt mijn menu mee met de rest van de pagina, en dat wil ik niet. Lars Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2002 je kan niet "over" frames frames heen. Wel kan je (bijv via parent.framenaam.functie() ) iets laten zien in het andere frame. je kan je menu wel een vaste plek geven en tabellen gebruiken. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Met Fireworks is me dat ook nog niet gelukt. Met dreamweaver gaat dat wel. Zeker weten. (zie bijv. http://www.pvda-heerlen.nl) Daar staan 2 rolmenu's welke over het frame 'vallen'.[/quote] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 list boxen kunnen idd over frames heen. Maar die kan je maar zeer beperkt opmaken. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 Met css kan je dan toch behoorlijk veel kanten op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2002 [quote:1813bf7125="dally"]Met css kan je dan toch behoorlijk veel kanten op.[/quote:1813bf7125] nee, juist niet. zo'n list box wordt nl door het OS gerenderd en niet door de browser (I believe). t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen