anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Delen Geplaatst: 8 juni 2002 Ik ben sinds kort met flash aan de gang voor mijn site. Ik kan opzich alles maken wat ik wil gebruiken alleen is er 1 probleempje :cry: : als je bij de navigatie een button maakt die een link vormt staat er bij window: _self, _blank, _parent en _top. Maar ik dacht dat het ook mogelijk moest zijn om de pagina b.v. in het midden van het beeld te openen (dat zie ik namelijk ook vaak bij andere sites). Zodat de navigatie zelf gewoon kan blijven staan en de links in het midden worden geopend. Alvast bedankt :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 dam moet je dus bij "window" de naam van het frame invullen. Die naam geef je zelf in de frameset op. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 Bedankt voor de reactie. Alleen is het me eerlijk gezegt nog steeds niet echt duidelijk. Ik heb misschien al wel met framesets gewerkt maar zou zo niet weten wat het inhoud. Dus zou je het nog iets uitgebreider uit willen leggen :oops: ? Ik kan nu namelijk niet vooruit. Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 whatever happened to "eerst zelf zoeken"..... lees eerst eens dit: http://www.xs4all.nl/~werksman/webmees/laden.html?frames.html t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 en bedankt he! :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen