anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Op mijn pagina overlapt een DIV een i-frame. In IE 6 en Netscape 6 ziet dat er perfect uit, maar IE 5.0 ondersteunt het niet. Weet iemand een simpele manier (een moeilijke kan ik zelf ook wel bedenken :) ) om het te omzeilen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 nee... Je enige optie is de div [b:a6b9eec9e4]in[/b:a6b9eec9e4] je iframe te laten zien... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Je kan ook de functie die het i-frame heeft (waarschijnlijk een stukje tekst scrollen) ook voor elkaar krijgen met een javascrippie en dan daar een div overheen gooien. D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 Dat had ik ook al bedacht, maar ik had gehoopt op evenvoudigere oplossingen. Anyway, ik heb er een workaround voor geprogrammeerd, zodat alles in IE5 alsnog werkt. Omdat ik zelf geen IE5 meer heb, heb ik de hele hap maar op internet gezet. Zouden mensen die wel IE5 hebben er even naar willen kijken? [url]http://members.home.nl/athomesweet[/url] Het gaat mij dus alleen om die DIV over het I-frame. BTW Hoe testen jullie je pagina's in verschillende IE-versies? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 werkt prima.. (IE5.5 btw) t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2002 Het gaat mij om IE5.0; IE5.5 ondersteunt een div over een iframe namelijk wel en de workaround wordt alleen in IE5.0 gebruikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen