anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Hoi, Ik kom nu met de domste vraag ooit op dit forum :oops: Hoe zorg ik ervoor, in Frontpage 2000, om bij hyperliks het ondersprepen weg te halen? Vroeger lukte me dit alrijd, maar ik heb een black out vandaag geloof ik. Bvd, Klaas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 in css; { text-decoration: none} denk ik... in html zal het ook wel gaan... maar mijn kennis op dat vlak is zeer beperkt zodus... mss weet iemand anders het Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 hoi, Ik ken zelf ook nog niet zoveel van Frontpage. Ik werk met FP 2002. Hierin kan ik gewoon de link aanduiden en op "onderlijnen" (U) bovenaan in het menu te klikken. :roll: :-? Of... kan het ook met 'Format' (in het menu bovenaan) - 'Font' - 'Underline'... :-? of ... misschien kan je het ook proberen met rechterklikken op de muis en 'pageproperties' selecteren. Daar vind je eventueel ook nog iets als 'syle'...enz... Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 sorry 'syle' lees 'style' Sectie D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2002 Plak de volgende code net voor </head> in je HTML: [code:1:7c0711ab2f]<style> <!-- A:link, A:visited, A:active { text-decoration: none;} --> </style>[/code:1:7c0711ab2f] De links zijn dan niet meer onderstreept !! vr. gr. smeenk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2002 [quote:76f7bbef89="Sectie D"]sorry 'syle' lees 'style'[/quote:76f7bbef89]Er is ook een edit knop hoor... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2002 In Frontpage kunnen de onderstrepingen eenvoudig worden verwijderd door de blokken en op de knop onderstrepen te drukken. Dus gewoon met de tekstverwerker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2002 [quote:8df445ec97="salty sailor"]In Frontpage kunnen de onderstrepingen eenvoudig worden verwijderd door de blokken en op de knop onderstrepen te drukken. Dus gewoon met de tekstverwerker.[/quote:8df445ec97] Dat is niet zo. Het is uiteindelijk gelukt door <!-- A:link, A:visited, A:active { text-decoration: none;} --> op mijn pagina te zetten, bedankt smeenk! Klaas Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen