anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Ik heb de trial gedownload van Dreamweaver MX..... hiervoor gebruikte ik altijd fontpage 2002.. Als ik in frontpage een aantal spaties gaf dan kon ik zo een picture centreren of text verplaatsen. Als ik dit in dreamweaver wil doen dan kan ik 1000 x op mijn spatie rammen maar verspringt hij 1 keer een verder blijft hij staan hoe komt dit en hoe kan ik dit veranderen? Volgens andere bronnen moet ik tabellen gebruiken en "tabs" en "centreren" om text te verschuiven klopt dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Bij Dreamweaver 4 kan het wel met spaties, maar ook daar heb je er een andere knop voor en niet de gewone spatiebalk. Hoe het met MX is weet ik niet. succes groeten van Valk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Ik gebruik in dw editable regions, hiermee kan je perfect de positie bepalen waar je iets wil zetten. Je tekent de editable region (staat wel ergens in de toolbar) waar je je tekst of picture wil, en dan steek je tekst, picture of wat je maar wil erin. Voor het centreren, links - en rechts uitlijnen zijn er ook knoppen voorzien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Persoonlijk zou ik nooit plaatjes of wat dan ook centreren of überhaupt positioneren met spaties, maar mocht je het echt willen, dan kan jeCTRL-SHIFT-SPACE gebruiken. Werkt in DW4, van MX weet ik het niet maar ik neem aan dat dergelijke functies hetzelfde blijven. - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 druk [alt] + 255 op de numpad dan krijg je een no braking space ... die kan je geruiken ipv een spatie... alle zo doe ik het toch Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen