anoniem Geplaatst: 31 mei 2002 Delen Geplaatst: 31 mei 2002 Ik heb geen opleiding genoten voor web-design of wat dan ook en zit, waarschijnlijk daarom, met de volgende vraag: Ik heb via deze site een script gevonden om een pop-up-screen te maken. Ik heb dat gebruikt om mijn sitemap weer te geven. Nu wil ik bekomen dat de links in de sitemap verwijzen naar de doelpaginas in het al geopende oorspronkelijke venster. Dus niet in het venster van de sitemap zelf aangezien dit een klein scherm is zonder scroll- en taakbalken. Tot nu toe heb ik het opgelost door de doelpagina te laten openen in een nieuw venster maar dan kom je natuurlijk met een hele hoop open vensters te zitten wat de duidelijke structuur van de site niet ten goede komt. alvast bedankt, Bart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2002 wat is het adres van je site? kunne we even mee genieten......... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2002 ik weet niet hoe dat in FP moet, maar try this: [code:1:0fe772c9fe] <a href="javascript:void()" onclick="window.opener.location='bla.htm'">doe het!</a> [/code:1:0fe772c9fe] t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2002 www.ecoconsult.com de sitemap is echter nog niet gepubliceerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2002 dit is niet slim: http://www.ecoconsult.com/eco13256.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2002 weet ik wel. Ik moest het echter doen. Heb je een beter oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2002 Óf met Apaches .htaccess en .htpasswd bestanden, óf met een goed geschreven PHP-scriptje... Overigens kan het waarschijnlijk ook wel met ASP of Perl ofzo, maar dat weet ik gewoon niet... - Basje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen