anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Ik wil graag een tekst infaden en uitfaden. Heeft iemand hiervan een javascript of kan iemand mij vertellen hoe je een image voortdurend een function kunt laten aanroepen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 een image kan je geen functie laten aanroepen; dat doe je met eventhanders zoals onload, onmouseover, onclick, onblur, etc. kijk eens bij www.dynamicdrive.com daar zit vast wel iets tussen... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 of www.javascriptsource.com D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Dank jullie. De laatste URL bevat een voor mij intressant script ( zie onder ) Nog 1 vraagje : Hoe krijg ik dat ie loopt, dus steeds weer opnieuw begint. <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- This script and many more are available free online at --> <!-- The JavaScript Source!! http://javascript.internet.com --> <!-- Original: Premshree Pillai (premshree@hotmail.com) --> <!-- Web Site: http://www.qiksearch.com --> <!-- Begin var qiksearch_js_text = new Array ("tekst1", "tekst2","etc.."); var qiksearch_space_width = 60; // The width of the content space var qiksearch_space_height = 10; // The height of the content space var qiksearch_space_borderw=1; // Border width var qiksearch_space_borderc="#fafad2"; // Border Color var timeOutVal=150; // Delay in milliseconds //----------------------------------------------------------------------------------- //-----------------------------DO-NOT-MODIFY-BELOW-THIS------------------- document.write('<table width="' + qiksearch_space_width + '" height="' + qiksearch_space_height + '" style="background:#fafad2; border:' + qiksearch_space_borderw + ' solid ' + qiksearch_space_borderc + '"><tr><td align="middle">'); document.write('<div id="qiksearch_js_space">'); document.write('</div>'); document.write('</td></tr></table>'); var def_10='A',def_11='B',def_12='C',def_13='D',def_14='E',def_15='F'; var colorVal=15; var div_count=0; function qiksearch_fade_desat(getColorIntVal) { var returnVal; if(getColorIntVal>=10) { for(var i=0; i<=15; i++) { if((getColorIntVal==i)) { returnVal = eval('def_' + i); } } } else { returnVal=getColorIntVal; } return(returnVal); } function writeDiv() { document.all.qiksearch_js_space.innerHTML= '<font face="arial,helvetica" size="-1" color="' + joinColor(qiksearch_fade_desat(colorVal)) + '"><b>' + qiksearch_js_text[div_count] + '</span></b></font>' ; if((colorVal>0) && (colorVal!=0)) { colorVal--; } else { colorVal=15; if(div_count<qiksearch_js_text.length) { div_count++; } if(div_count==qiksearch_js_text.length) { document.all.qiksearch_js_space.innerHTML = '<a href="javascript:resetAll();writeDiv();" style="text-decoration:none" accesskey="l"></a>'; } } if(div_count<qiksearch_js_text.length) { setTimeout("writeDiv()",timeOutVal); } } function joinColor(getColor) { return (getColor + '0' + getColor + '0' + getColor + '0'); } function resetAll() { div_count=0; colorVal=15; } writeDiv(); // End --> </script> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Volgens mij, als je [code:1:b25f8fc496]function qiksearch_fade_desat(getColorIntVal)[/code:1:b25f8fc496] eronderaan zet, dus binnen het algehele javascriptje, voert hij dat uit nádat hij alles gedaan heeft. Op die manier maak je een loopje. Deze functie is geloof ik de 'beginfunctie' waarop alle anderen volgen. Dus als hij aan het einde van de laatste functie telkens weer het commando krijgt om die weer te starten, (gewoon er zo neerdroppen onderaan) dan moet hij weer gewoon opnieuw beginnen...? Ik ben geen javascript held hoor, ask teacher als je het echt goed wil weten... :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2002 Je zou ook gebruik kunnen maken van een programma als Flash of Swish. Daar kan je ook tekst mee in- en uitfaden. Doei van Boei Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2002 [quote:8c14c5b334="Boei"]Je zou ook gebruik kunnen maken van een programma als Flash of Swish. Daar kan je ook tekst mee in- en uitfaden. [/quote:8c14c5b334] En een stuk makkelijker dan in elke pagina zo'n lap JavScript plakken! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2002 En als het maar om 1 klein stukkie tekst gaat dan kan dat ook met een ani gif als je geen Swift of Flash hebt, of als je er niet mee kunt werken... Keuzes te over. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2002 [quote:d616c13c48="Phrea"]En als het maar om 1 klein stukkie tekst gaat dan kan dat ook met een ani gif als je geen Swift of Flash hebt, of als je er niet mee kunt werken... Keuzes te over. :P[/quote:d616c13c48] Inderdaad, zeker als je 'm veel hergebruikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen