anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Ik heb in DW4 een framespagina gemaakt met een menubalk van losse flashbuttons die bij DW geleverd worden. Nu wil ik enkele links laten verwijzen naar een bepaalde positie in een pagina "anker". In html levert dit geen enkel probleem op, gewoon in de link met [b:e98e6383a0]#naam anker[/b:e98e6383a0] verlengen. De gewenste pagina opent wel in het hoofdframe, maar gewoon helemaal bovenaan. Als het alleen mogelijk is dmv een verwijzing naar een javascript, dan zou ik dat script grrag hebben, want ik heb geen flauw idee hoe ik dat zelf moet schrijven :-? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 /me fronst een beetje: is dit een scriptrequest?? :-? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Niet helemaal, hij/zij wil weten hoe je die link in de Flash button maakt en als dat niet kan, wil hij een script hebben. Dat laaste mag volgens de FAQ inderdaad niet ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 http://www.flashfreaks.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14381&FORUM_ID=33&CAT_ID=22&Topic_Title=Anchors+of+verwijzingen&Forum_Title=1%2E+Flash+5+ActionScript Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Nee, dit is geen expliciet scriptrequest, sorry als het zo overkwam :o , Ik had niet in de gaten dat dat zo'n probleem was.Ik wil gewoon die button aan het werk krijgen. op de HTML-manier [i:6f803bf81e]"url.htm#naam anchor[/i:6f803bf81e] werkt het niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen