anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Delen Geplaatst: 13 mei 2002 Zelf ben ik pas begonnen met een beetje Flash-animaties en kan ik een aardig filmpje in elkaar draaien. Nu zou ik graag een animatie in elkaar draaien waarbij ook interactie met de gebruiker mogelijk is. Het volgende wil ik maken. Een animatie waarin op een foto van een product wordt geklikt en vervolgens begint de voorstelling over dat ene product waarna het filmje weer stopt tot de gebruiker ergens anders om vraagt. Hoe verwerk ik zoiets in Flash? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2002 Dit is gewoon je vraag ander stellen! :grin: :wink: Als je nou eens naar de computerboer om de hoek gaat en daar een boek over Flash koopt? Bij de V&D hier hebben ze dat soort boeken ook. Zo duur zijn die boeken niet en om hier nou stap voor stap heel Flash te gaan beschrijven.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2002 OK, OK, hou die rust!! Heb inmiddels ook al enige tutorials gevonden op het net, dus dat zit wel snor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 kijk anders eens op: www.flashfreaks.nl veel tutorials en een forum misschien dat ze daar wat meer weten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 Op flashen.nl is ook een erg groot forum met alleen maar flash vragen. Misschien dat je daar ook wat hulp kunt vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen