anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Ok Ik denk dat deze topic hieronder valt, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb een filmpje in flash gemaakt en nu zoek ik er een piano muziekje onder. Het moet een beetje een spookachtig muziekje zijn. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? plurk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Wel eens van KaZaA gehoord (wel stampvol spyware)? AudioGalaxy is ook wel een goeie. Lijkt me overigens meer een vraagje voor Anders (Internet) of Anders (Software). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 tja, wie zoekt er niet een leuk melodietje voor onder z'n flash film.... rechten vrij wel te verstaan.... mag die gene (die dat wel wil doen, vanzelfsprekend met jouw naam in de flash film) zich ook gelijk bij melden :wink: oja... m'n email adres? zie icq :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 [quote:7cbc9f079f] Op 06-05-2002 16:57 schreef willyb: tja, wie zoekt er niet een leuk melodietje voor onder z'n flash film....[/quote:7cbc9f079f]Ik :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 kijk eens op http://www.flashkit.com daar vind je bij "sounds" (ofzo) vast wel iets.. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2002 Als je een beetje kunt pianospelen maak je dat toch zelf, :smile: en anders ga je eens naar de muziekzaak of de bieb om wat cd-tjes te luisteren, op kazaa en alle andere p to p programma's is weinig klassiek te vinden en bovendien moet je er de naam van weten wil je het kunnen downloaden. Als je een redelijke geluidskaart of keyboard / synthesizer hebt kun je ook zoeken naar midi-tjes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen