anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Delen Geplaatst: 30 april 2002 Hoe moet je dit doen? ik heb het geprobeerd via file en dan import maar dan zegt het programma dat er problemen waren met het lezen. Gaat het niet voor mp3 geluiden of toch wel en hoe moet ik het dan doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2002 Toch is dat de manier.. file->import Is het bestandje wel een echte mp3, of is het misschien niet corrupt?? Dit staat er in de handleiding: but Flash can import either 8- or 16-bit sounds at sample rates of 11 kHz, 22 kHz, or 44 kHz. misschien dat een van de waardes erboven ligt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2002 Ik heb hetzelfde probleem gehad: de oplossing was in mijn geval: eerst het mp3'tje toevoegen aan de library en van daaruit toevoegen. Maar dat was al een tijdje geleden; volgens mij moet het ook gewoon met de import-functie kunnen. Meest logisch: mp3'tje is niet goed. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen