anoniem Geplaatst: 23 april 2002 Delen Geplaatst: 23 april 2002 De site is bijna klaar, ik moet (volgens mij) alleen nog een intro maken, en op de 1e pagina een verhaaltje neerzetten. De pagina's geef ik later nog een titel, i.v.m. de keywords. Laat maar horen :smile: http://www.xs4all.nl/~uwsite/schouten/index2.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2002 1) Netjes, duidelijk (en overzichtelijk) 2) Mooi kleurgebruik 3) Bill, you loose :wink: Greetz, D. [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-04-23 10:55 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2002 Ik vind het er heel mooi (zeer professioneel) uitzien. Lekker strak en zeer overzichtelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2002 Bedankt voor de reacties tot dusver! Iemand anders nog opmerkingen / ideeen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2002 Je menu item diensten zit over die stenen achtergrond dat staat een beetje slordig. Misschien kan je het menu beter iets naar rechts schuiven, of die stenen muur iets naar boven plaatsen. Je mainpage die kleur is nu wit ik zou hem een kleine grijs tint geven. Ooh ja geef de page een naam Untiled Document staat zo slordig he:) Verder is die lekker strak:) [ Dit bericht is bewerkt door: Ra op 2002-04-24 15:23 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2002 Ziet er professioneel uit ! Inderdaad zoals al vermeld zou het menu iets naar rechts moeten.Is heel simpel,gewoon de table waar het in staat centreren.Verder dik in orde ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2002 dit is misschien muggeziften, maar je begint op elke pagina met de eerte letter in bold. maar bij projecten staat er drie maal "u" als eerste woord en als dan dit in bold staat in de eerste zin brengt het het geheel een beetje uit evenwicht. voor de rest heel knappe site Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen