anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Hallo mensen, zouden jullie wat voor mij willen checken, we zijn bezig geweest met een Forum op de site http://www.digidude.nl [b:86e6cb5a3f] De texten zijn nog een test hoor, dus let niet op spelfouten of zo, maar check de techniek gewoon ff van het forum [/b:86e6cb5a3f] Mzzls! en alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 heb je dit zelf geprogrammeerd? Netjes !! Misschien nog wel enkele dingen die je zou kunnen aanppassen (puur lay-out ofwel): De knoppen (reply, register etc) zijn nogal wat groot uitgevallen, voordeel daarvan is dat de knoppen duidelijk zijn, maar grootte knoppen maken soms een beetje "lompe" indruk Het onderste balkje is netjes: daar kun je zien wie er momenteel online zijn ik zou de layout nog wat aanpassen : de balk met post reply etc aan de beginnende post maken en de knoppen www / profiel etc naar de onderkant verzetten Nog een pluspunt: Een reply buton zowel onder als boven : bij grote posts is dat rete handig.. Ik heb me niet ingeschreven, dus ik weet niet of je dit hebt gedaan ja of nee, maar vaak is het ook handig om bij een reply de laastste drie berichten te laten zien... Dan kun je dus typen terwijl je ook ziet waarop je reageert. heb je er ook aan gedacht als een topic bijvoorbeeld 25 posts krijgt om het topic dan over meerdere pagina;s te spreiden? ik roep maar wat, maar ik hoop dat er iets tussenzit waar je iets mee kunt.. Veel suc6 verder! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 [b:abf50a93dd]Ik zou zeggen, meld je aan![/b:abf50a93dd] Voor de rest, alvast bedankt, ik probeer op een gegeven moment net zo'n Forum als C!T te maken [b:abf50a93dd]Computertotaal krijgt een concurent[/b:abf50a93dd] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Niet nog een... Afijn, Je maakt weer dezelfde fouten als je eerdere sitechecks. Je gaat mij toch niet vertellen dat je het allemaal weer vergeten bent? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 whoops...: [code:1:0abe52e144] Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC SQL Server Driver]Timeout expired /Default.asp, line 3 [/code:1:0abe52e144] t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen