anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Delen Geplaatst: 16 maart 2002 Hallo, Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is en zo ja hoe, om in een Swish movie die ik aan het maken ben een HTML code in te voegen. BVB een teller van de Countercom. Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2002 swish bied niet dezezelfde uitgebreide actionscript dan flash. Het beste kan je dan ook de teller "gewoon" in de html plakken denk ik... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2002 [knip] Dit soort posts voegt niets toe en ze komen ook mijn neus uit... t. _________________ FranS van der Veeken AKA SurfDude AKA Koos Werkloos [url=http://www.mijneigenfavorieten.nl/surfdude/index.shtml?00090]Je suis complètement fou![/url] || Screwed! [ Dit Bericht is bewerkt door: teacher op 2002-03-16 21:26 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2002 Hoi Zeg surfdude........waar heb jij een probleem mee? Je colega moderator heeft het fatsoen om normaal antwoord te geven. Top hoor Teacher, je doet je naam eer aan. Surfdude, ga lekker surfen op Hawai en laat verdes mij met rust. Als je niets intressants heb toe te voegen kan je beter stil zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen