anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Is het mogelijk om een Flash-animatie van een site te downloaden zodat je die ook op je eigen site kan zetten? Bijvoorbeeld zoals bij een leuke afbeelding: rechter muisknop, opslaan als, en invoegen in je eigen pagina. Peter Willemsen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 wel eens van copyright gehoord :???: je kan een .swf niet opslaan waarschijnlijk kun je het bestand wel in je TempInternetFiles terugvinden maar ik zou niet zomaar een Flashbestand van iemand anders op je eigen site plakken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Tuurlijk kan dat, vaak kan je ze gewoon uit je cache geheugen plukken of gewoon downloaden met een downloadmanager ofzo. Maar voordat je hier aan begint: denk je wel aan auteursrechten. Je mag niet zomaar alles wat je leukt lijkt downloaden en voor jezelf gebruiken! Snoopje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 er bestaan echter wel zat sites waar je gratis voorbeelden kan downloaden en zelf kan gebruiken... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 En als je dan een plaatje wilt hebben is de Print Screen knop op je keyboard genoeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 Bedankt voor de reacties. Ik ben me zeker bewust van auteursrechten, het was ook niet de bedoeling om zonder toestemming .swf-jes te gaan kopiëren. Maar als het toch niet zou gaan, hoef ik ook geen toestemming te gaan vragen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 [quote:859619d34f] Op 04-03-2002 15:42, schreef Peter Willemsen: Maar als het toch niet zou gaan, hoef ik ook geen toestemming te gaan vragen. [/quote:859619d34f] Als je toestemming vraagt via e-mail, is de kans groot dat ze dan wel in een attachment even die .swf file mailen. _________________ Bill Gates: hebben we hem ook weer Long time, no see... [ Dit Bericht is bewerkt door: victorhopman op 2002-03-04 17:10 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2002 kuch... idd ten eerste dat copyright... maar ten tweede; je kunt niet zomaar een stukje flash uit een grote .swf rippen. je zult de hele movie over moeten nemen en alle dingen die daar op de originele site bij hoorden. Je zult de .swi of de .fla van het bestand moeten hebben en wat van flash weten, wil je zelf dat animatietje op eigen formaat enzo krijgen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 ja het is niet netjes om dingen te pikken maar.. je kan kijken in de source (van de HTML die je vast ergens tegen komt) waar het een en ander naartoe verwijst.. Ik zal je een voorbeeld geven: http://www.webagent007.com is de gewone site http://www.webagent007.com/2001/images/ is waar het onder andere vandaan komt groet, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 [quote:3521323ff2] Op 05-03-2002 17:00, schreef webagent007: [..] http://www.webagent007.com/2001/images/ is waar het onder andere vandaan komt [/quote:3521323ff2] psst, ff offtopic, hoe krijg je je server zo dat ie een list images geeft ipv. een 'toegang geweigerd' pagina? --> mail terug, anders storen we dit topic. ctforum@stylite.nl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen