anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Ik heb een plaatje in flash gezet maar ik wil niet dat je hem kan uitprinten doormiddel van rechtermuisknop/print Kan je dit uitschakelen in flash?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Maar wél met PrintScreen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 nee eigenlijk helemaal niet uitprinten maar dat lukt helemaal niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Publish Settings > HTML > Display menu uitvinken en op Publish drukken. In een van je mappen staat nu je filmpje en een webpagina. Open de webpagina en voila, menu weg > weg printmogelijkheid. Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Het staat dus gewoon in de source zelf ... iets van <PARAM NAME 'Menu' = false> ofzo.. :wink: maar waarom mag een gast de site niet uitprinten? (door printen verslechtert de kwaliteit hoor, dus... mensen kunnen ook een screenshot nemen en dán printen. Als het je dus om het rippen gaat, geef ik je weinig hoop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 rippen via de printer ?? :smile: LOL Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2002 Nou, daarom zeg ik, een screenie kan altijd, maar als je iets op fotokwaliteit uitprint en het dan weer inscant... oké, omslachtig, maar blijft te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2002 En er zijn ook genoeg progjes waarmee je de hele site kan rippen, en dan heb je het plaatje als nog Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen