Ga naar inhoud
  • 0

Hoe komt het dat Windows 7 bij gebruik van de slaapstand helemaal uitgaat?

Suresh

Vraag

Ik heb sinds kort het volgende probleem met mijn PC. De PC draait op Windows7 32 bit met 4 Gb intern geheugen. Voor de C-partitie heb ik een SSD 840 EVO van Samsung geïnstalleerd. Apparaatbeheer geeft geen foutmeldingen. De fout is dat als ik de PC in slaapstand zet, hij zeer regelmatig helemaal uitgaat. Slaapstand heeft altijd goed gewerkt.
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Mogelijk staat je laptop/pc , dan niet in slaapstand, maar in sluimerstand. In slaapstand gaat de computer/laptop in de zogenaamde "stand by"stand. En schakelt deze weer in, bij het aanraken van een toets. Maar in de sluimerstand schakelt de computer/laptop zichzelf helemaal uit, en gaat deze bij inschakelen weer verder in de stand/situatie waarin hij was, voordat hij werd uitgeschakeld in de sluimerstand. Check de instellingen http://computertotaal.nl/apps-software/slaapstanden-in-windows-7-23184
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...