Ga naar inhoud

Website maken


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ee9c194641] Op 28-01-2002 20:39, schreef wcf: En hoe zit dat met FrontPage 2000? Waar wordt dat makkelijk uitgelegd? [/quote:ee9c194641] Het leuke van Frontpage is, is dat het voor beginners ontzettend makkelijk is om onder de knie te krijgen. Het leukste wat ik van Frontpage vond (Nu werk doorgaans met Wordpad en af en toe Frontpage om een tabbeletje te maken) is dat je gewoon wat kan proberen. Kijk zelf een beetje naar de mogelijkheden en probeer zelf oplossingen te verzinnen want als je alles uit je hoofd gaat leren uit een boek (HTML dan) dan zit er absoluut geen fantasie in. Kijk ook eens naar andere sites, en copy-past die site vanaf je Temporary Internet Files op je harde schijf om te kijken hoe die in elkaar zitten. Suuk6 :wink:
Link naar reactie
[quote:34fc435f59] Kijk zelf een beetje naar de mogelijkheden en probeer zelf oplossingen te verzinnen want als je alles uit je hoofd gaat leren uit een boek (HTML dan) dan zit er absoluut geen fantasie in. [/quote:34fc435f59] Als ik voor elke onzinnige opmerking die jij maakt een eurokwartje zou krijgen.... [ Dit Bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-01-29 12:00 ]
Link naar reactie
[quote:d006f9d102] Op 29-01-2002 11:59, schreef Jurriaan R: [quote:d006f9d102] Kijk zelf een beetje naar de mogelijkheden en probeer zelf oplossingen te verzinnen want als je alles uit je hoofd gaat leren uit een boek (HTML dan) dan zit er absoluut geen fantasie in. [/quote:d006f9d102] Als ik voor elke onzinnige opmerking die jij maakt een eurokwartje zou krijgen.... [ Dit Bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-01-29 12:00 ] [/quote:d006f9d102] Sodemieter op Jurriaan! Nou word ik is ff goed pist-off. Bij elk antwoord dat ik moet geven loop jij weer te k*nk*r*n. Wat is dit? Als ouwe rot geef je zelf nu ook geen zinnig antwoord, eikel. In dit antwoord zit wel degelijk iets zinnigs! Ga zelf maar eens zoeken op het web en ga dan kijken naar homepages van mensen die naar eigen zeggen alles uit een boek hebben geleerd. Dan zie je dat ze massaal met dezelfde site aan komen kakken. Met dezelfde opmaak en dezelfde probeersels en andere frutsels. Da's lekker origineel zullen we maar zeggen. :mad: :mad: :mad: _________________ http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php?term=&addterms=any&forum=all&search_username=Dilbert&sortby=p.post_time&searchboth=both&submit=Search [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-01-29 12:16 ]
Link naar reactie
Misschien komt dat omdat je alleen maar onzin post.. De meeste pagina's op internet worden gemaakt door mensen die het uit een boek hebben, niet door een K*T-programma als frontpage. Een goede pagina maken met frontpage is alweer een hele kunst op zich, maar het is een kunst die je jezelf beter niet kunt aanleren. Maar het feit dat jij ook maar denkt, dat de beperking op je fantasie in een programma ligt maakt je dom. Als je frontpage gebruikt, heeft je fantasie alle de vrijheid, maar als je html uit je hoofd kent, dan zit er opeens een blok op je fantasie???? DôH Ja hoor, alle pagina's op internet lijken tenslotte ook zoooooooveel op elkaar.. Waarom ik me erger aan jouw posts... vraag: waarom is het warm? Dilbert: Geel! vraag: hoe maak ik dit en dat? Dilbert: Ik kan CSS! vraag: wat is een knopje? Dilbert: Ik maak mijn buttons altijd in frontpage.. vraag: Hoeveel is 1 + 1? Dilbert: 11! etc. Je geeft mensen onzinnige, verkeerde en slechte adviezen en tips. Ga dan lekker naar offtopic ofzo, of leer eerst zelf iets, voor je andere probeert te helpen, wat op zich heel goed is.
Link naar reactie
Sukkel, [b:cf65adb222]Waarom is het warm? >[/b:cf65adb222] Misschien omdat jij je voor niets loopt op te winden. [b:cf65adb222]Hoe maak ik dit en dat? >[/b:cf65adb222] Ja, ik kan CSS en geef dit altijd als een optie omdat het makkelijk werkt! [b:cf65adb222]Hoe maak ik een knopje? >[/b:cf65adb222] Bullshit, welke debiel maakt zijn knoppen in Frontpage? Ikke niet loozer, misschien is een cursus om je dislectie te trainen een optie. [b:cf65adb222]Hoeveel is 1+1? >[/b:cf65adb222] Dat is 2, en dat weet elke idioot die de lagere school heeft afgemaakt. (Jij dus niet met die onder het landelijk gemiddelde opmerkingen!) :mad: :mad: :mad:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...