anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Hallo iedereen, ik ben al een tijdje bezig met mijn site: http://www.funnylinks.org Heeft een van jullie wat tips voor verbetering? Jullie beginnen vast te zeuren over die javscript pop-up maar die wil ik laten staan. En ik heb een probleem, in het menu heb ik met CSS een 'hover' voor de links en dat wil ik bij de andere pagina's ook maar dat lukt niet, ik gebruik dit: <STYLE type=text/CSS> <!-- A { color:"white"; text-decoration:none;} --> <!-- A:hover {color=yellow}--> <!--A:hover{text-decoration:underline}--> </STYLE> moet dit nou voor <BODY> of in de <HEAD>? of in de <body>? ???? Help me alsjeblieft! Alvast Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 In de <head> moet dat style geval dinges. Nu nog wat tips: 1) Intro weg 2) Javascript popop weg 3) Niks verder, na de popup was ik weer weg, want ik baal daarvan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Ik weet niet waar je de CSS-code vandaan hebt, maar het is een rommeltje en je bent niet echt consequent. Maar goed, het moet iets zijn als het onderstaande. Je moet deze code plaatsen tussen <head> en </head>. [code:1:b99a71e2c4] <STYLE type="text/css"> A { color:white; text-decoration:none;} A:hover {color:yellow; text-decoration:underline;} </STYLE>[/code:1:b99a71e2c4] Verder succes met de website, maar die popup is idd irritant. :grin: - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Ik weet het niet zeker maar volgens maar volgens mij heb ik die pop-up pas geleden gepost in een topic van jou. Heb ik nu spijt van want het idd irritant. :wink: Verder is de site misschien wat rommelig ingedeeld. :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 1.Ik mis de home button 2.doe het javascriptje weg, hij voegt niet echt iets extra's toe aan de pagina 3.Bedenk iets ander kleuren voor je fonts geel en rood op zwart vind ik niet echt prettig lezen. 4.De site is heel erg overal hetzelfde probeer in elke pagina iets te maken zodat je kan zien dat hij anders is (je hebt nu bijvoorbeeld overal het logo) 5. begin teksten niet buiten het zicht van het beeldscherm tip: ga eens rondkijken op het internet naar allerlei pagina's Stel je zelf dan 2 vragen 1.Welke sites vind ik lelijk en/of irritant en wil mijn site absoluut niet op laten lijken 2.Welke sites vind ik mooi en wil ik mijn site wel op laten lijken Met dat in je achterhoofd heb je al een goed basis voor hoe je je site er uit wilt laten zien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Welkom op Funnylinks, null Welkom op Funnylinks, vond je het niet eens tijd om weer op te stappen? Welkom op Funnylinks, ik vind de popup ook irritant ja maar dat is toch 1337? :wink: Ik heb je site al een keer gecheckt, we hebben al images voor je gemaakt, ik kan nog steeds niet zeggen dat ik het een leuk ogende site vind. 'jamaar ik heb me nu verdiept in het scriptingwerk!' ja, een dropdownbox en een javascript alert...ik kan er geen waardering voor opbrengen. en wat is de content? een hoopje links... dat zijn jouw eigen voorkeuren voor goede sites, en ze zullen niet voor iedereen handig zijn. als het links zijn die écht eruit springen, dan zijn ze allang bekend of staan ze bij half nederland in de favorieten. dus veel voegt het niet toe aan internet. maar ach, iedereen moet ergens beginnen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Heb het veranderd: geen Pop-up meer en de intro is ook weg. Nog meer tips of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Heb het veranderd: geen Pop-up meer en de intro is ook weg. Nog meer tips of niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 [quote:fe4772c6e8] Op 2002-01-23 10:40, schreef mrpoponl: Heb het veranderd: geen Pop-up meer en de intro is ook weg. Nog meer tips of niet? [/quote:fe4772c6e8] Concentreer je nou maar niet op scripting want dat is voor jou site niet echt van toepassing aangezien je alleen gebruik maakt van wat basic html en een javascript-pulldown-menutje. Het is voor jou site misschien beter om je te gaan richten op een wat mooier uiterlijk: Niet van die joekels van letters en blijf concequent in je opmaak. NB: Haal die dikke namezero-banner weg, heel irritant met een lagere resolutie dan 1024x768 Suuk6 :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 ik moet wel zeggen dat je lef hebt..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Ik zie niet de volledige menubalk door die banner onderaan. ik kom maar tot mp3's. resolutie is 800x600 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 [quote:bf14ceca04] Op 23-01-2002 23:28, schreef chiquita71: ik moet wel zeggen dat je lef hebt..... [/quote:bf14ceca04] Ja maar opzich heeft hij wel gelijk. Grote knoppen zijn nou eenmaal irritant. En wat betreft die banner, tsja weghalen is wel illegaal maar hij irriteert wel. :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 De reden dat ik zei dat ie wel lef had>>> Hij heeft het nu al zo vaak laten testen en het is nu nog steeds niets....en dat ondanks de vele tips en hulp die hij in het verleden heeft gehad....dat is lef hebben om het zonder blikken en blozen ons weer voor te schotelen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 [quote:72c85ed449] Op 25-01-2002 9:11, schreef chiquita71: De reden dat ik zei dat ie wel lef had>>> Hij heeft het nu al zo vaak laten testen en het is nu nog steeds niets....en dat ondanks de vele tips en hulp die hij in het verleden heeft gehad....dat is lef hebben om het zonder blikken en blozen ons weer voor te schotelen... [/quote:72c85ed449] :grin: :grin: :grin: Wat zeg ik? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 [quote:0e80464904] Op 25-01-2002 20:31, schreef Dilbert: [quote:0e80464904] Op 25-01-2002 9:11, schreef chiquita71: De reden dat ik zei dat ie wel lef had>>> Hij heeft het nu al zo vaak laten testen en het is nu nog steeds niets....en dat ondanks de vele tips en hulp die hij in het verleden heeft gehad....dat is lef hebben om het zonder blikken en blozen ons weer voor te schotelen... [/quote:0e80464904] :grin: :grin: :grin: Wat zeg ik? [/quote:0e80464904] :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 Inderdaad, mrpoponl, nouja... we kennen altijd TheTeek nog, die was nog vele malen erger met z'n familie aan forums... :wink: trouwens, geef eens antwoord op de volgende vragen: - wat is je doelgroep? - wat is er vernieuwend aan jouw site, dat andere sites niet hebben? - wat is het doel van de site? - wat levert het jou op? ...wellicht nuttig om eens over na te denken. nfi :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 [quote:5bc913db59] Op 26-01-2002 0:56, schreef Toeter84: Inderdaad, mrpoponl, nouja... we kennen altijd TheTeek nog, die was nog vele malen erger met z'n familie aan forums... :wink: trouwens, geef eens antwoord op de volgende vragen: - wat is je doelgroep? - wat is er vernieuwend aan jouw site, dat andere sites niet hebben? - wat is het doel van de site? - wat levert het jou op? ...wellicht nuttig om eens over na te denken. nfi :wink: [/quote:5bc913db59] LOLZ :grin: :grin: :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 [quote:4b5da4b37c] Op 26-01-2002 13:10, schreef Dilbert: [..] LOLZ :grin: :grin: :grin: [/quote:4b5da4b37c] zeg nou zelf, dat zijn toch wel vragen die je jezelf zou stellen voordat je een site maakt... :smile: en ik zou er ook graag eerlijk antwoord op hebben van mrpoponl. kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 [quote:3e10d04fb8] Op 26-01-2002 13:22, schreef Toeter84: zeg nou zelf, dat zijn toch wel vragen die je jezelf zou stellen voordat je een site maakt... :smile: en ik zou er ook graag eerlijk antwoord op hebben van mrpoponl. kan dat? [/quote:3e10d04fb8] Ja, maar misschien kent Dilbert dat soort vragen niet en doet hij maar wat... :grin: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen