Ga naar inhoud

Buttons

anoniem

Aanbevolen berichten

De buttons werken bij mij in IE6 prima, op mijn armzalige 800x600 schermpje ziet er toch ook nog steeds goed uit. Inhoudelijk: Er staat: Voor onze maandaanbieding klik je op de prijzenbutton. Ik zie geen maandaanbieding bij de prijzen... Of bedoel je misschien dat lespakket? Dat lijkt me geen maandaanbieding, het is nu januari en het loopt tot eind februari. :smile: Verder, mooie site geworden!
Link naar reactie
ik ben het met ie 5.0 ie 5.5 en ns 6 niet tegengekomen. wellicht onstaan er problemen als de imgaes in je cache blijven staan. Geef anders even de volgende meta's mee: [code:1:1053cd9577] <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache"> <META HTTP-EQUIV="EXPIRES" CONTENT="-1"> [/code:1:1053cd9577] succes! t. ps horen die rare meta's in je index, net na je frameset?
Link naar reactie
[quote:d46b81ce4c] Op 2002-01-20 18:01, schreef wilfer: Ìk heb die code geprobeerd, helaas frontpage slikt[code:1:d46b81ce4c] <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache"> <META HTTP-EQUIV="EXPIRES" CONTENT="-1"> [/code:1:d46b81ce4c] niet.Bij het uitvoeren van die code verwijdert frontpage de coderegels. Wat betreft die metatags in de index. Die staan daar voor de zoekmachines. Sommige zoekmachines schijnen te indexeren op de indexpagina is mij verteld. Het probleem van de buttons heb ik ook niet meer kunnen reproduceren. Zo te horen aan jullie reacties is het een incident geweest. Groetjes Ferrie [/quote:d46b81ce4c]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...