anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Delen Geplaatst: 19 januari 2002 Ik heb een plaatje van 150 pixels bij 20 pixels, dit gebruik ik als de background van mijn headers (<td background="mijnplaatje.gif" class="kop">Text</td>). De "Text" staat dus op het plaatje. Maar ik heb ook nog een rij in de tabel die groter is dan 150 pixels. Nou wil ik dat het plaatje hier dus uitgerekt wordt maar nog wel achtergrond is. Volgens mij moet dit kunnen met CSS of HTML maar ik weet niet hoe. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2002 Ik heb even gezocht maar niet kunnen vinden. Maar kijk anders zelf nog even [url=http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/css/reference/attributes.asp]hier[/url]. Misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien. - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2002 Weet je zeker dat je het plaatje wilt uitrekken, het komt de kwaliteit vaak niet ten goede. :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2002 Ik heb het al opgelost. Ik heb namelijk gewoon de zijkanten er afgehaald waardoor het er nu uitziet als 1 geheel. In iedergeval bedankt. [ Dit Bericht is bewerkt door: Dummetje op 2002-01-19 13:10 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2002 Graag gedaan. :smile: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen