Ga naar inhoud

Voor de originaliteit: Site-Check!

anoniem

Aanbevolen berichten

Okee, ik waag mijn site ook maar eens te laten checken: [url=http://www.rjbonline.com]http://www.rjbonline.com[/url] Kom maar met die opmerkingen: Ga nou niet als een gek met z'n allen de site helemaal afkraken, a.u.b. :smile: _________________ Shit happens, maar trap dr vooral nie in. [ Dit Bericht is bewerkt door: George W. Bush op 2002-01-19 00:06 ]
Link naar reactie
Ziet er goed uit. De broncode doet me vermoeden dat je Dreamweaver gebruikt. Alles zo netjes met spaties ervoor als het genest is... :wink: Maar goed, even een tip: ik ben het met Wiep eens dat je de hoogte van de pagina beter kan benutten. Op een monitor van 800x600 is het vast schermvullend, maar bij hogere resoluties dus niet. Je kan de 2e rij i.p.v. 329 hoog best een * geven, en het onderste frame dat nu * is weghalen. Op deze manier benut je altijd je gehele hoogte. In de breedte is het vaak wel mooier om vaste afmetingen te gebruiken, dus laat dat maar lekker zo. Verder niets op je site aan te merken! - Basje.
Link naar reactie
[quote:385a51e830] Op 2002-01-19 11:46, schreef blackboarder: Je hebt nu de site zo (e=site, 0=witruimte) [code:1:385a51e830] |-----| |ee|00| |ee|00| |ee|00| |-----| [/code:1:385a51e830] kan je beter dit van maken [code:1:385a51e830] |------| |0|ee|0| |0|ee|0| |0|ee|0| |------| [/code:1:385a51e830] Verder zag ik geen fouten meer. [/quote:385a51e830] OK, dat heb ik nu gedaan. Wat trouwens het beste om je site bekend te maken bij zoekmachines. Een Submit-script of je site handmatig opgeven?
Link naar reactie
[quote:e48ac69b91] Op 2002-01-19 11:54, schreef George W. Bush: OK, dat heb ik nu gedaan.[/quote:e48ac69b91] Ok, dit ziet er wat beter uit :smile:[quote:e48ac69b91] Wat trouwens het beste om je site bekend te maken bij zoekmachines. Een Submit-script of je site handmatig opgeven?[/quote:e48ac69b91] Als je bij heel veel zoekmachines wil opgeven kan je beter submit scrippie gebruiken. Wil je alleen bij de grote te vinden zijn kan je het gewoon handmatig doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...