anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Mensen, ik heb een probleem en hoop dat er iemand hier is die er antwoord op heeft. Sinds kort ben ik genoodzaakt zelf mijn site af te maken en heb nog weinig ervaring met webdesign. Waar het om gaat: mijn site [url]www.fivestone.net[/url] werkt perfekt onder Internet Explorer en MoZilla/Netscape, maar bij Opera verschijnt de intropagina, en daarna komen de opvolgende pagina's niet in het andere frame als je op de menu-items klikt. Wat is het dat Opera niet ondersteunt en de andere browsers wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Hmmm... Ik heb de site bekeken met Netscape 6.2, Opera 5.12 en Opera 6 en volgens mij werkt het allemaal gewoon. - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Hij doet het bij mij gewoon >> [img:7f3921d492]http://members1.chello.nl/~r.soomers/fivestone.jpg[/img:7f3921d492] Sorry voor de groote had geen zin om photoshop op te starten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Vreemd, hier nu ook, en ik heb nog nix veranderd! Nou, het zal dan wel aan Windows gelegen hebben ??? BTW zie ik dat je op je screendump een soortgelijk irritant probleem met de schuifbalk hebt als ik hier ook met Opera heb. Bij IE en Netscape/Mozilla staat ie wel netjes in het midden... Mensen, bedankt voor jullie reaktie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen