anoniem Geplaatst: 3 januari 2002 Delen Geplaatst: 3 januari 2002 Kan ik met behulp van de "printasbitmap" actie, in 1 keer frame 20,23 in scene 1, 45,131 in scene 2 en 231 in scene 3 uitprinten. Zonder dat ik het gehele flash bestand moet doorlopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 http://www.macromedia.com/support/flash/action_scripts/actions/printasbitmap.html hier vind je wat achtergrondinfo (ook onder F1 in flash)printen van alle frames in een movieclip: » komt erop neer dat je hetgeen je wilt printen moet omzetten naar een movieclip. deze movieclip vervolgens een instancenaam geeft. daarna kun je dmv de functie printAsBitmap(instancenaam, "bmovie"); deze movieclip uitprinten.printen van frames op de tijdlijn. » ik denk.. dat je een specifieke frame kunt uitprinten door hetvolgende te doen (maar dat moet je zelf maar ff testen) - geef de frames die je wilt printen een framelabel #P - maak een button met de actie; printAsBitmap(_root,"bframe");succes,(e) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen