anoniem Geplaatst: 27 december 2001 Delen Geplaatst: 27 december 2001 Hoi, Ik wil als een pagina opent in het mainframe, dat er dan een automatische redirect volgt die naar het "menu" frame verwijst. Hoe moet dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2001 In je Body tag met Javascript: <body onload="document.location='blabla.htm'">Met een meta tag: <META HTTP-EQUIV="refresh" content="5;URL=blabla.htm">Waarbij 5 achter "content" staat voor 5 seconden vertraging.Hier meer------------------ Blow me up Scotty! [This message has been edited by Gooly (edited 28-12-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Je kan ook in PHP het volgende commando gebruiken:header("Location: http://www.mijnsite.nl/ ");- Basje.[edit] De automatische verwerking van de link gaat niet helemaal goed... Foutje van dit forum...[/edit][This message has been edited by BasHamar (edited 28-12-2001).] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Maar ik bedoel dat de pagina in het MAINFRAME een code krijgt zodat ie een nieuwe pagina opent in het MENUFRAME. Dus hij moet naar het menuframe geopent worden. Dit frame heet "menu" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 <a href="menu.htm" target="menu">bla</a>------------------ Aan de inhoud van deze posting kunnen geen rechten worden ontleent. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Wat is dan precies je bedoeling?1. Dat er na bijvoorbeeld 5 seconden een menu aan de linkerkant verschijnt 2. Dat er een framespagina geopend wordt waarin aan de linker kant een menu komt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Ik heb 2 frames. Een LINKER en een RECHTER. Ik heb een password protected area van bravenet. Die is standaard _self en opent dus in het RECHTERFRAME. Je kunt wel zelf een pagina invullen als het w8woord correct is ingevuld, maar niet de TARGET. Ik heb dus een lege pagina ingevuld die automatisch iets in het LINKER FRAME moet openen. En die code heb ik nodig. Dit heb ik al: (META http-equiv=refresh content="0; url=http://www.google.com" target="menu.htm") Deze werkt wel, maar alleen in het RECHTERFRAME en niet in het LINKER. Ik hoop dat iemand het weet?? Mzzl Rene Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 hee, grappig.. ga je eindelijk overstappen naar een echt forum :grin: ?t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Hey !!!! Ja he :grin: Ik heb dat van jou nog niet geprobeert. Het is druk op MSN. Ga het zo doen, bedankt voor je insapnning en BETERSCHAP!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 je zal toch in het bestand dat je in je rechterframe laadt, code (Javascript) moeten zetten die de inhoud van het andere frame laat veranderen.dat wordt iets van parent.framenaam.location='menu.html' ofzoietsvoor een precieze beschrijving, zoek even op www.hotscripts.com of ga even met Google ofzo zoeken naar 'parent.frame' en dan vind je vast wel iets nuttigs........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2001 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2001 Dit gaat niet automatisch. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 quote:dat wordt iets van parent.framenaam.location='menu.html' ofzoiets<script> parent.framenaam.location.href = 'menu.html'; </script>of<script> parent.framenaam.navigate('menu.html'); </script>1e weet ik niet zeker, tweede wel Je kan dat script overal in de pagina zetten, hoe hoger, hoe sneller het gebeurt natuurlijk (niet dat het veel uitmaakt).. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2002 Thx, Het is (me) gelukt. Mzzl Rene Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen