anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Delen Geplaatst: 11 januari 2002 LS. kijk even naar http://www.leon.fotografeert.nl klik op portretten of figuren en kijk even wat de laadtijd is van de pagina. Ik ben bang dat het wat lang is voor modemmers...tnx! t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 op mijn werkplek heb ik geen modem voorhanden, alleen maar een snelle verbinding, dus bij mij is ie zo binnen sorry :smile:[offtopic]donkerblauwe tekst op zwarte achtergrond = niet overdreven leesbaar[/offtopic] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Voor het mooie kan je er ff een style tussen wurmen waardoor je scrollbalk meekleurd, als was het maar voor de gasten die dat wel kunnen zien met de juiste browser.Was het een bewuste keuze om witte randen om je foto's te laten zitten?Maar back to the point: met kabel erg snel binnen.Wilde ik ff kijken hoe zwaar de plaatjes wogen :grin: tja leuk zo'n anti-rechts-klik scriptje :grin:Klop je dit in met de hand? In dreamweaver kan je nl. rechtsonder in beeld zien hoeveel seconde laadtijd hij nodig heeft.------------------ Ladies first! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 wat nou anti-rechts-klik scriptje :grin: :grin:van de pagina 'portretten': 1e plaatje = aern_gez_1.jpg = 300x283px = 7895bytes 2e plaatje = caro_gez_1.jpg = 300x342px = 15959bytes :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Ik zit thuis weer op een modem ( :sad: :sad: :sad: ) dus ik zal vanavond even kijken of het een beetje te doen is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 quote:Originally posted by matthijn99: wat nou anti-rechts-klik scriptje :grin: :grin:van de pagina 'portretten': 1e plaatje = aern_gez_1.jpg = 300x283px = 7895bytes 2e plaatje = caro_gez_1.jpg = 300x342px = 15959bytes :smile:hahah , okay als je dan ff in de temporaryinternetfilesmap kijkt okeee.... Moest er gewoon erg lachen! :grin: ------------------ Ladies first! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 niks temp-map :smile: gewoon de link naar portretten openen in newwindow, Beeld > Bron en vervolgens het pad van de plaatjes opzoeken en in je adresbalk plakken :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Je kan ook gewoon de source bekijken hoor...------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 quote:Originally posted by Bill Gates: [quote:fbc5c1a7a9]Originally posted by chiquita71: [b:fbc5c1a7a9]en zo zijn er dus vele wegen naar rome.Net zoveel als terug waarschijnlijk :smile:[/b:fbc5c1a7a9][/quote:fbc5c1a7a9]LOL :grin:------------------ Ladies first! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Ik zit hier op school, ik weet niet precies wat voor verbinding maar volgens mij kabel. We delen die verbinding wel met een stuk of vijftig computers...Hij is snel binnen, de laadtijd van de knoppenbalk boven valt wat tegen. *leuk gedaan die foto's van je gezicht zo* De knoppen hebben even tijd nodig om te laden, maar onmouseover zijn ze er wel netjes meteen.De foto's laden ook snel, de figuurstudies heb ik niet bekeken zo midden in de mediatheek :wink:Ik weet niet op welke resolutie ik zit...geloof 800x600 maar ik kan dus net het balkje én de foto met beschrijving tegelijk niet zien.Tjuus,------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 quote:Originally posted by Toeter84: [...] Tjuus,Ah! Mijn geklaag heeft geholpen! :smile:------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 okidoki, Ik ga even een css voor de scrollbalk maken. Ik ga kijken of ik de balk naar boven kan drukken en de layers van de foto's ook.btw. Deze site is gemaakt met DW4 en coffeecup html editor. maar echt seconden heb ik nog niet gezien... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 helemaal rechts onderin DR4 zie je 2 kleine venstertjes; als je een nieuw leeg document opent zie je in de eerste schermafmetingen die je kan aanpassen, in de 2e zie je staan 1K/1s.Dit is de grootte van het bestand en de berekende downloadtijd op basis van de geselecteerde verbinding. Wil je de DLtijd berekenen voor een andere verbinding: Edit > Preferences > StatusBar hier kan je een andere verbinding selecterengrtz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 De laadtjd is prima op een 56k6 modem! 12-15 seconde voor de volledige frontpage, ongeveer 10 seconde voor de pagina's erna.De foto's laden ook redelijk snel, maar je zou nog in de alt-tekst 'loading' o.i.d. zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 en zo zijn er dus vele wegen naar rome.------------------ Ladies first! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 quote:Originally posted by chiquita71: en zo zijn er dus vele wegen naar rome.Net zoveel als terug waarschijnlijk :smile:------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen