Ga naar inhoud

laadtijd? ook met modem..

anoniem

Aanbevolen berichten

Voor het mooie kan je er ff een style tussen wurmen waardoor je scrollbalk meekleurd, als was het maar voor de gasten die dat wel kunnen zien met de juiste browser.

Was het een bewuste keuze om witte randen om je foto's te laten zitten?

Maar back to the point: met kabel erg snel binnen.

Wilde ik ff kijken hoe zwaar de plaatjes wogen :grin: tja leuk zo'n anti-rechts-klik scriptje :grin:

Klop je dit in met de hand? In dreamweaver kan je nl. rechtsonder in beeld zien hoeveel seconde laadtijd hij nodig heeft.

------------------ Ladies first!

Link naar reactie
quote:
Originally posted by matthijn99: wat nou anti-rechts-klik scriptje :grin: :grin:

van de pagina 'portretten': 1e plaatje = aern_gez_1.jpg = 300x283px = 7895bytes 2e plaatje = caro_gez_1.jpg = 300x342px = 15959bytes

:smile:

hahah , okay als je dan ff in de temporaryinternetfilesmap kijkt okeee.... Moest er gewoon erg lachen! :grin:

------------------ Ladies first!

Link naar reactie
Ik zit hier op school, ik weet niet precies wat voor verbinding maar volgens mij kabel. We delen die verbinding wel met een stuk of vijftig computers...

Hij is snel binnen, de laadtijd van de knoppenbalk boven valt wat tegen. *leuk gedaan die foto's van je gezicht zo* De knoppen hebben even tijd nodig om te laden, maar onmouseover zijn ze er wel netjes meteen.

De foto's laden ook snel, de figuurstudies heb ik niet bekeken zo midden in de mediatheek :wink:

Ik weet niet op welke resolutie ik zit...geloof 800x600 maar ik kan dus net het balkje én de foto met beschrijving tegelijk niet zien.

Tjuus,

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
helemaal rechts onderin DR4 zie je 2 kleine venstertjes; als je een nieuw leeg document opent zie je in de eerste schermafmetingen die je kan aanpassen, in de 2e zie je staan 1K/1s.

Dit is de grootte van het bestand en de berekende downloadtijd op basis van de geselecteerde verbinding. Wil je de DLtijd berekenen voor een andere verbinding: Edit > Preferences > StatusBar hier kan je een andere verbinding selecteren

grtz

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...