anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Delen Geplaatst: 10 januari 2002 De optie webpubliceren is niet actief in frontpage hebben jullie enig idee waar ik die pokke functie kan activeren.Werk er nooit mee,maar is voor een klantthx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2002 is er op de pc van de klant een internetverbinding? Onder Bureau Accessoires stond het geloof ik altijd wel, Publiceren naar Web...------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Hoi Toeter :smile:Ben er inmiddels achter.Als je met een andere editor bv een html pagina maakt en je browsed er naar toe met frontpage dan wordt die webpublisch functie niet actief.Je bent verplicht eerst een web directory aan te maken met frontpage lokaal op je schijf en daarna wordt die optie wel actief.Als je daarna een html pagina (gemaakt met een andere editor)sleept naar die directory dan blijft die optie ook actief.Dank je wel voor je reactie Groetjes oliver Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 ik neem aan dat je zelf wel met een FTP progje werkt... :smile: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 Windows commander is my best friend :smile:Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 quote:Originally posted by oliver: Windows commander is my best friend :smile:Nerd :grin:------------------ Pieter78: Als de nood het hoogst is, is Bill nabij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 quote:Originally posted by oliver: Windows commander is my best friend :smile:Groetjes* Toeter84 agrees with that :smile: ------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen