Ga naar inhoud

How-to

anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by matthijn99: aangezien het verplaatste topic van het Podium niet meer werkt(?), bij deze dus een nieuw topic en jullie moeten maar uitmaken of dit nuttig is of niet en hoe-en-wat enzo....

Kunnen we daarover mailen?? :grin: Heet heeft namelijk totaal niets met jou persoonlijk te maken!

------------------ Ik haat taalfoutverbeteraars!!!!!!!!

[This message has been edited by chiquita71 (edited 10-01-2002).]

Link naar reactie
matthijn, heel aardig, maar ik wou eigenlijk zelf wel een topic beginnen...

goed dan maar, in dit topic dan:

How-To krijgt enkele weken uitstel Zoals jullie weten is de kerstvakantie net voorbij, met daar vlak voor, een tentamenweek. Ik meende de tentamenweek goed te zijn doorgekomen, maar dat bleek tegen te vallen. Intussen heb ik 3 herkansingen aangevraagd en moet ik dus ook keihard voor die tentamens gaan leren. Dit alles beslaat 3 weken, dan is het laatste herkansingstentamen.

Ik wist dit pas vanmiddag. Ik heb dus meteen besloten om de How-To plannen een paar weken uit te stellen; dat wil zeggen; het werk van mijn kant. Ik ga volledig aan mijn schoolwerk, en als er echt dringende zaken zijn dan moet je me mailen. Je mag me ook een topic url mailen, maar het hangt van mijn tijd op dat moment af of ik erop reageer.

cthow-to@stylite.nl

Het spijt me dat ik hier gisteren zo enthousiast over deed en dat ik het nu moet afblazen. Maar ik kan niet anders, ik móet dit schoolwerk goed maken anders zie ik het er niet van komen dat ik dit jaar slaag.

Bedankt.

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie
PS nog. iedereen die mij wil steunen: ik ga mijn webcam proberen morgen aan te sluiten (mijn account bij spotlife is verlopen :mad: ) en die heb ik nu op mijn beeldscherm gericht staan. Het flakkert wat, maar da's pech als je bij mij duistere beelden op mijn monitor ziet, zoals een forum, Unreal Tournament, of alles dan ook maar behalve 'Overhoor' (klein programma) stuur me dan onmiddellijk een ICQ berichtje dat ik moet opschieten... :wink: Ohja, ik moet ook nog aan mijn profielwerkstuk werken, dus als ik op een site over Peru en de Inca's zit... no problem. Hoe sneller ik alles geleerd heb, hoe eerder ik weer terug ben!

------------------ Toeter ::been.there::learned.that::came.back:: www.heidi.stylite.nl

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...