anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Delen Geplaatst: 9 april 2002 http://dys.squads.nl EN wat vind je hiervan ????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 -Waar gaat het over? Staat nergens vermeld. -Ik weet echt niet waar het over gaat. Die scrollbars zijn echt niet handig van kleur. (IE 5.5) [i:61a9274ff0] Even voor Bill, misschien dat je nu snapt wat ik bedoel. Pak wel even IE 5.5+ BTW: Ik heb gewonnen! :razz: nanananana. (onderonsje) [/i:61a9274ff0] Greetz, D. _________________ Ik heb ook geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-04-09 16:06 ] [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-04-09 16:17 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 heel mooi, maar een klein puntje van kritiek, die horizontale schuifbalk in middelste frame oogt ni echt mooi, ma voor de rest heel schoon Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 jah niet handig van kleur? ze zijn toch nog steeds wel duidelijk te zien hiero?? maarja is persoonlijk :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Tuurlijk niet. Zwarte scrollbars op een zwarte achtergrond. D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2002 Hoi cartman, Leuke site, al ben ik het wel met Dilbert eens; het onderwerp of doel komt naar mijn mening niet voldoende naar voren. Verder vind ík het een beetje aan de donkere kant. Dan even 'mierenn**ken': - HTTP 404 error na klikken van '2VS2'-logo. De ALT-tekst hiervan is volgens mij niet goed gespeld - 'Toerney' moet 'Tourney' of 'Tournament' zijn. - 'NetStat' moet 'NedStat' zijn. Succes ermee, Djurre Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen