anoniem Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 hallo, ik heb twee vragen: ik wil graag dingen van internet verwerken in een excel sheet, maar als ik in het ene programma werk verdwijnt de andere naar de achtergrond, kan ik ze allebei houden? ik werk op dit moment niet op mijn eigen pc, gebruik nu explorer, hier zitten ook andere browsers op de pc. verder probeer ik altijd eerst zelf antwoord op mijn vragen te vinden: ik had met de zoekfunctie van deze site "verschillende programma's" gezocht maar die" " werkten niet. ik bedenk nu dat ik met een zoekmachine binnen deze site had kunnen zoeken? of is er een beter idee? groeten &thanx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Moet je rechtsboven niet op het kruisje klikken maar op het vierkantje ernaast en het beeld de helft v/h scherm laten vullen. Dat die je voor het 2e programma ook en ze staan naast elkaar. Of... je gebruikt een 2e scherm... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 dank je wel, ik had wel geprobeerd met dat vierkantje, maar excel verdwijnt als je op internet klikt als het het hele werkscherm vult, ik zie nu dat dat inderdaad niet gebeurd als je het internetscherm ook klein maakt, thanx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 Als je windows 7 gebruikt kun je ook het scherm oppakken en tegen de linker of rechter zijkant "tikken". Je krijgt dan gelijk een half scherm. Dat is de Aero functie. Ook te zien op: http://www.youtube.com/watch?v=cvzQkIuOH7I Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen