anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Mijn pc liep vast en kreeg ik met geen mogelijkheid meer aan de gang. Gekozen voor fabrieksinstellingen met back-up. Nooit eerder gedaan en helaas verkeerde keuze. Ik heb inmiddels wel het e.e.a. terug maar heb er nog veel werk mee. Inmiddels weer Office (2003) kunnen installeren. Eén van de erge dingen is mijn postvak IN map met alle mails (Outlook 2003) Ik heb wel een .pst bestand met persoonlijke mappen terug. Het vreemde is dat ik wel een onderliggende map in POSTVAK IN terug heb met mails maar niet de volle IN-map met belangrijke mails . Geen idee waar die is gebleven. Van alles geprobeerd. Iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Komt het erop neer, dat je inmiddels enkel de nieuw ontvangen mails hebt - moet ik het zo begrijpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 [quote:e9634e6e73]Komt het erop neer, dat je inmiddels enkel de nieuw ontvangen mails hebt - moet ik het zo begrijpen?[/quote:e9634e6e73] Klopt! Alle instellingen zijn sowieso weg. Ik begrijp niet waar alle mails zijn gebleven. Ik heb duidelijk voor een back-up gekozen, ook voor bestanden van alle andere programma's (die ik dus nu allemaal moet herinstalleren) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Je oude PST-bestand is in principe verloren gegaan door de recovery! Had jij je eerder gemeld - dan hadden we je aanwijzingen kunnen geven hoe met bijv. een Linux Live CD belangrijke bestanden te kunnen redden alvorens de recovery te gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 [quote:6c7b8ea3ce]Je oude PST-bestand is in principe verloren gegaan door de recovery! [/quote:6c7b8ea3ce] Wat erg!!! En ik koos nog wel voor backup... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Indien er een back-up is gemaakt, kan je die terugvinden? Zo ja, kan je die dan ook openen? Indien ja: zoek daarin dan op [b:f36e834e50].pst[/b:f36e834e50] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 [quote:9740ecb823]Indien er een back-up is gemaakt, kan je die terugvinden? Zo ja, kan je die dan ook openen? Indien ja: zoek daarin dan op .pst[/quote:9740ecb823] Ik had twee bestanden op mijn pc staan: één van zo'n Gb (een .pst-bestand) dat is dus een archiefbestand dat met importeren kan worden teruggehaald. Dat was me al gelukt. Dat andere was zo'n 800Mb groot maar kon niet gekoppeld worden omdat als BESTANd was weggeschreven. Daar is dus geen prog aan gekoppeld en niet te openen. Ik heb ZIGGO gebeld of het mogelijk was om dit bestand op enige manier te importeren, te lezen, of zij misschien op haar server mijn mails nog had. Meerdere medewerkers kamen er niet uit nadat ze mijn pc hadden overgenomen op afstand. Uiteindelijk heb ik het zelf kunnen oplossen door eerst een vinkje weg te halen bij CONFIGURATIESCHERM - MAPOPTIES - WEERGAVE: Extensies voor bekende bestandstypen verwijderen. Daarna kon ik dit bestand alsnog hernoemen als .PST en vervolgens ook importeren. Ik heb dus alle mails van 2013 weer terug. Wel vreemd dat ik een aantal submappen in dat POSTVAK IN had gemaakt van frequente e-mailers. Al die mappen zijn wel weg! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Dat laatste is natuurlijk dan weer vervelend - want dan ben je de mails die daarin zaten kwijt. Maar importeer jij alles wel zoals het hoort? Dus via [b:f5409f759e]Bestand>Importeren en exporteren[/b:f5409f759e]? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2013 [quote:7a63d09b54]Maar importeer jij alles wel zoals het hoort? Dus via Bestand>Importeren en exporteren?[/quote:7a63d09b54] Ja, want dat is de enige manier om bestanden in en naar Outlook te verplaatsen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen