anoniem Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 Goedendag allen, Ik gebruik al jaren timeWriter om mijn uren bij te houden en ben daar erg tevreden over. Ik heb een nieuwe harde schijf in mn laptop gezet en bij het opnieuw installeren van TW loop ik tegen het volgende probleem aan: Ik krijg mijn oude account terug maar de stamgegevens zijn leeg maar ik kan ook geen stamgegevens meer invullen. Ik heb TW ook al gemaild maar die kunnen niets voor mij doen. Weet iemand hier hoe ik mijn gegevens uit TW kan verwijderen zodat ik een compleet nieuwe account aan kan maken? Bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2013 Wordt al geholpen: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=107962 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Het is opgelost, ik had nog oude TW bestanden en mappen in mijn documenten staan die heb ik allemaal verwijderd en voilla ik kon weer stamgegevens invoeren. Bedankt voor het mee denken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen